Mitsubishi вклала мільйони у японські «диво-чіпси» з пророщеної сої

Японська компанія з виробництва рослинного м’яса DAIZ, яка використовує власну технологію пророщування сої для виготовлення веганського «диво-м’яса», залучила $47,4 млн на будівництво нового заводу.

Інвестиційний раунд очолили Mitsubishi UFJ Capital, Roquette, Miyoshi Oil & Fat і Kagoshima Bank.

Разом з останнім грошовим вливанням загальний обсяг фінансування DAIZ сягнув $87,6 млн.

Це – найбільша сума, будь-коли залучена харчовою технологічною компанєю в Японії

DAIZ планує використати кошти для будівництва свого нового виробничого заводу в Кумамото, який стане найбільшим м’ясним заводом у Японії. 

Запуск об’єкта запланований на лютий 2025 року. Перша черга будівництва включає потужності з виробництва рослинного м’яса у 8 тис. т на рік. 

Згодом завод щорічно виготовлятиме 20 тис. тонн рослинного м’яса

DAIZ використовує запатентовану технологію, яка передбачає застосування високого тиску. Цілі соєві боби пророщуються під тиском для активації ферментів і збільшення кількості вільних амінокислот, які сприяють кращому смаку та текстурі без синтетичних добавок. 

Отриманий інгредієнт DAIZ називає «диво-чіпсами».

У подальшому процесі їх використовують для приготування безлічі м’ясних продуктів рослинного походження, таких як смажена курка, бургери та тунець.

Нагадаємо, раніше голландці за допомогою точного бродіння створили справжнє “вершкове” масло із соєвих бобів.

Джерела: DAIZ, The Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Творець першої у світі лабораторної риби поглине ще одну велику компанію

Ця угода призведе до появи світового лідера в галузі клітинного сільського господарства Об’єднане підприємство збереже назву Umami Bioworks і очолюватиме...

Moley, мила, не зупиняйся! У продажу з’явилися славетні кібернетичні кухні

Знає 5000 рецептів, не прогавить час обіду на зустрічі з подружками і у неї ніколи не болить голова. Ні,...

Уряд профінансує ветеранам до 1 млн грн на сировину та обладнання

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, які отримали її внаслідок війни, а також їхніх дружин...

Економічний фронт: Organic Ukraine Business Hub готується до виходу на британський ринок

Organic Ukraine Business Hub — експортно-орієнтований парасольковий бренд, що сьогодні в часи війни продовжує допомагати українським виробникам органіки вийти...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від...

Елітний тунець із пробірки з’явиться в ресторанах через 2 роки

“Те, що ми робимо, — це різноманітне філе культивованої...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є...

Шоколад із квасолі та риба із водоростей: ЄС підтримає 50 інноваційних харчових стартапів

На участь в акселераторі подало заявки п’ять сотень компаній,...

Вибір редактора
В продовження теми