Піранья із корнеплоду — на прилавках з’явилися нові продукти від стартапів

WOOP4, нова компанія, що займається виробництвом рослинних продуктів, дебютувала на канадському ринку з лінійкою 100% веганських і безалергенних рибних альтернатив, включаючи веганську піранью.

Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось, копчений лосось і тунець, а також інноваційні варіанти, які досі не були присутні на ринку, як-от тропічна піранья та махі-махі.

Інноваційні продукти створені так, щоб повторювати смак і текстуру справжньої риби

Вони не містять алергенів, таких як соя, глютен, арахіс, горіхи, молочні продукти, яйця, кунжут або гірчиця, що є основною перевагою бренду. 

Крім того, пропозиції WOOP4 містять омега-3 та рослинні білки.

Рибні альтернативи представлені як у вигляді філе, для сашимі чи суші, так і в кубиках для використання в боул-міксах. 

Разом із запуском рослинної риби WOOP4 також представила ряд веганських майонезів: звичайний, “соєвий” без сої, ананасовий, “арахісовий” без арахісу, “кунжутний” без кунжуту, шрірача та кленовий.

Основою більшості продуктів WOOP4 служить рослина конжаку – це коренеплід, який вирощують у деяких частинах Азії. 

WOOP4 поєднує коренеплід з такими інгредієнтами як рисовий білок, лляна олія та карагенан, видобутий із морських водоростей. 

Нагадаємо, раніше із кореня конжаку створили смачні і соковиті креветки.

Джерела: WOOP4, Vegeconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Капучино» з грибів та смажені крумплі — оригінальні розробки закарпатських рестораторів

Ресторан, як і решта виробництва, розташована у селі Нижнє Селище, та наслідує аналогічні принципи – робота з місцевими постачальниками,...

Тунець із кавоварки: агрентинці хочуть добувати протеїн із міцелію грибів

Кавоварка, яка виробляє протеїн. Як вам таке? Варто натиснути кнопку, і ви гарантовано отримаєте 300 гр білка. Саме так...

Ірландці створили морозиво із легендарного пива

Морозиво містить 5% алкоголю за об’ємом і продається лише тим, хто старше 21 року.Тим, хто ніколи не чув про...

McDonald’s починає розливати каву у багаторазові чашки. Вони проходитимуть три стадії очистки

Ініціатива гіганта фаст-фуду стартує з Англії. У шести філіях McDonald’s відвідувачам запропонують чашки, які можна використовувати безліч разів.Пілотне партнерство...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Норвезькі біотехнологи робитимуть інноваційні продукти з перемеленого криля

Завод, котрий збудують в гірськолижному комплексі Нерінгспарк, поблизу Осло...

В Україні створили круасан з начинкою зі списку спадщини ЮНЕСКО

Основою страви став зерновий круасан, вперше представлений у меню...

$2,5 млрд в національну економіку: Ізраїль стає центром світового foodtech

Згідно зі звітом Ізраїльського управлінням інновацій (IIA), Всесвітнього економічного...

Шведський стартап, в який вклався засновник SoundCloud, створив веганську фету та залучив мільйони

Раунд очолили існуючі інвестори Astanor Ventures та Northzone. Стартап...

Український бренд ліпить пельмені з м’ясом із буряку та ламінарії

"Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи...

Вибір редактора
В продовження теми