Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось, копчений лосось і тунець, а також інноваційні варіанти, які досі не були присутні на ринку, як-от тропічна піранья та махі-махі.
Інноваційні продукти створені так, щоб повторювати смак і текстуру справжньої риби
Вони не містять алергенів, таких як соя, глютен, арахіс, горіхи, молочні продукти, яйця, кунжут або гірчиця, що є основною перевагою бренду.
Крім того, пропозиції WOOP4 містять омега-3 та рослинні білки.
Рибні альтернативи представлені як у вигляді філе, для сашимі чи суші, так і в кубиках для використання в боул-міксах.
Разом із запуском рослинної риби WOOP4 також представила ряд веганських майонезів: звичайний, “соєвий” без сої, ананасовий, “арахісовий” без арахісу, “кунжутний” без кунжуту, шрірача та кленовий.
Основою більшості продуктів WOOP4 служить рослина конжаку – це коренеплід, який вирощують у деяких частинах Азії.
WOOP4 поєднує коренеплід з такими інгредієнтами як рисовий білок, лляна олія та карагенан, видобутий із морських водоростей.
Нагадаємо, раніше із кореня конжаку створили смачні і соковиті креветки.
Джерела: WOOP4, Vegeconomist