Болгарська компанія створила мед для спортсменів у вигляді енергетичного гелю

Компанія Mellifera з Болгарії розробила продукт спортивного харчування на основі меду – органічний медовий енергетичний гель.

«Першою ідеєю було створити більш здорову альтернативу спортивному харчуванню та енергетичним гелям», — підкреслює Біляна Лоундес-Ніколова, засновник і генеральний директор компанії. 

Спочатку мед-гель створювався для спортсменів, але зараз його споживають різні категорії споживачів, які потребують енергії. 

«Наприклад, ми почали працювати зі студентами, які готуються до іспитів», — каже засновниця.

Вона підкреслює, що енергетичні гелі стають дедалі популярнішими серед спортсменів, але багато з них виготовлені на мальтодекстрині, який пройшов високу обробку. Крім того, щоб отримати правильне співвідношення цукрів, виробники додають фруктозу. 

«Мед — це природне поєднання глюкози та фруктози, — говорить Лаундес-Ніколова. — Це природний вуглевод; він має нижчий глікемічний індекс і може бути гарним продуктом після тренувань на витривалість». 

Основою енергетичного гелю є мед, який становить 90% готового продукту

Усі інгредієнти гелю сертифіковані як органічні. Окрім меду у складі є спіруліна, какао, ліофілізовані та подрібнені фрукти. 

Гелі доступні в семи смаках і не містять штучних ароматизаторів і барвників. 

Також гелі сертифіковані Informed Sport, яка перевіряє «кожну партію на наявність речовин, заборонених у спорті, відповідно до Всесвітнього антидопінгового агентства».

Нагадаємо, раніше сімейне господарство в Україні створило енергетичні медові снеки для ЗСУ.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Піонер рослинного м’яса вийшов у прибуток вперше за три роки

Чистий дохід Beyond Meat за третій квартал склав $81 млн, що на 7,6% більше порівняно з аналогічним періодом минулого...

Стартап отримав $3 млн інвестицій на фуд-пікапи — шафки для самовивозу їжі

Фінансування очолила Branded Strategic Hospitality. В інвестиційному раунді взяли участь Elevate Capital та Portland Seed Fund. Таким чином, загальне фінансування...

СМАК ПЕРЕМОГИ. Повний рейтинг інноваційних харчових компаній України – 2024

NEWFOOD.UA — портал про нові харчові технології, склав перший в Україні Рейтинг «ТОП-25 інноваційних харчових компаній». У список переможців...

Штучний інтелект слідкує за свіжістю готових обідів та вивчає харчову поведінку споживачів

Компанія співпрацює з сертифікованими комерційними кухнями, щоб приготувати та доставити корисні страви на робочі місця.Платформа на основі штучного інтелекту...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Безос і Гейтс інвестували мільйони в стартап, який за допомогою вулканічного мікроба виробляє м`ясо

Альтернативні молочні та м’ясні продукти з’являться на полицях уже...

Південна Корея створює Кремнієву долину для вирощування м’яса із стовбурових клітин

Уряд очікує, що усунення регулювання допоможе швидшому росту інновацій...

Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів...

Творець першої у світі лабораторної риби поглине ще одну велику компанію

Ця угода призведе до появи світового лідера в галузі...

Вибір редактора
В продовження теми