Стартап створив інноваційний майонез з цитрусовими

Компанія KaTech на виставці Plant Based World Expo Europe у Лондоні представила ряд альтернативних концепцій морепродуктів, м’яса та молочних продуктів, виготовлених із використанням інноваційних стабілізаторів і емульгаторів.

Стартап, заснований у 2012 році, починав з соусів, заправок та молочних консервів. А пізніше розширилась на інші категорії.

Сіріл Каррат, генеральний менеджер KaTech, пояснює, що безліч продуктів формується шляхом поєднання різних типів категорій сировини. Це — білки, емульгатори, крохмалі, гідроколоїди та різні агенти та волокна. Проте не всі знають, як об’єднати всі ці елементи, щоб створити бажану і стабільну текстуру.

«Ми вивчаємо всі доступні текстури. У нас є два пілотних заводи й велика команда розробників. Вони розуміють сильні сторони та обмеження різного типу сировини, і розроблюють рішення, які просять клієнти», — говорить Каррат.

Особливо великий попит зараз спостерігається на рослинну їжу

KaTech уже напрацювала рослинні альтернативи молока та сиру, пізніше з’явився аналог рослинного м’яса – курятина без поширеної метилцелюлози. 

«Ми вдосконалювали ці рішення роками», — говорить менеджер.

Цього року компанія представила рослинні заправки та майонез. Загалом же асортимент KaTech може наповнити рослинними інгредієнтами весь сендвіч – з креветками, куркою чи яйцем. 

Каррат зазначає, що рослинний майонез стійкий до ферментів, має чисту етикетку та містить цитрусові волокна. Наприклад, якщо його використовувати в салаті з капусти, фермент із сирих овочів не пошкодить майонез, і він збереже свої властивості.

Секрет технології створення рослинних продуктів KaTech – це збагачення білком. Саме «за допомогою білка можна створити текстуру», зазначили в компанії.

Нагадаємо, раніше сінгапурські вчені знайшли заміну яйцям для майонезу у відходах пивоварень.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сінгапурський виробник продає закуски із стародавніх зерен, що покращують психіку

Флагманські закуски Zenko виготовляються з «стародавніх зерен»: сорго та махани — насіння квітки водяної лілії.Махану збирають, сушать на сонці...

Стартап екс-чемпіона Формули-1 по випуску екологічних шоколадок отримав мільйони венчурних інвестицій

Раунд очолила люксембурзька компанія DLF Venture. У фінансуванні взяли участь інвестори харчових технологій Five Seasons Ventures та DX Ventures,...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

В Амстердамі показали березовий сироп. На варку йдуть сотні літрів березового соку

Хоча березовий сироп містить багато природних цукрів (глюкози й фруктози), на смак він кисло-солонуватий і скоріше нагадує соєвий соус...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Найбільша у світі вертикальная ферма нагодує беконом із міцелію мільйон людей

Ферма працює за їх власною запатентованою технологію, і є...

Найкращі вітаміни в зимовий період: як поповнити запаси природним чином

З урахуванням особливостей зимового періоду питання правильного вибору вітамінів...

Oxford Economics: на вирощуванні лабораторного м’яса можна заробити майже $3 млрд

Дослідження, проведене на замовлення виробника харчових клітинних продуктів Ivy...

71% споживачів готові купувати сири, вироблені мікрорганізмами. Без корів

Такими результатами «першого у світі дослідження щодо схвалення споживачами...

Український виробник їстівного чаю націлився на ринки Данії та Швеції

Brancho почала виготовляти фруктові солодощі у 2018 році Чотири роки...

Вибір редактора
В продовження теми