Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.
NERD Focus має дійсно унікальну продуктову пропозицію. Це – “напій для мислення”, який складається із суміші ноотропів, адаптогенів і кофеїну для забезпечення тривалого відчуття енергії та покращення когнітивних функцій.
Напій був розроблений студентом домедичної школи та професорами Техаського університету в Сан-Антоніо, а пізніше придбаний Beverage USA.
Спочатку він продавався лише мешканцям студентського містечка. Зараз енергетик можна зустріти у більш ніж 3500 роздрібних торгових точок Техасу та Нью-Йорку.
Напій доступний в оригінальному і безкалорійному варіантах
Енергетик NERD Focus містить гуперзин А – екстракт рослини гуперція пилчаста (Huperzia serrata), яка використовується у китайській медицині.
Згідно досліджень, гуперзин А покращує пам’ять і здатність до навчання від молодших школярів до старшокласників, запевняють у компанії.
Це відбувається завдяки підвищенню рівня ацетилхоліну, сполуки, яка виконує функції нейромедіатора у мозку.
Інвестори можуть взяти участь у раунді краудфандингу всього за $399,99. Компанія планує використати кошти для підтримки національної експансії та подальших інноваційний.
«Це знаменує важливий крок у нашому шляху зростання, відкриваючи можливість для нашої спільноти та прихильників стати акціонерами NERD Focus», — говорить Рокко ЛаВіста, співзасновник Beverage USA, яка зараз є власником бренду.
За його словами, напій має допомогти людям досягти максимальної розумової продуктивності, зберігаючи при цьому фокус на власному здоров’ї.
Нагадаємо, останнє дослідження показало, що молодь переходить з енергетиків на розслабляючі напої з каннабісом та ромашкою.
Джерела: NERD Focus, Foodbusinessnews