Hooked Foods виклала веганську рибу на полицях відразу 400 роздрібних магазинів Німеччини
Це — рослинний тунець, лосось, а також дві рибні пасти.
Також компанія обговорює можливість додати до асортименту магазинів сушені рибні флейки (чипси) у лютому наступного року.
Вихід на ринок Німеччини відбувся через рік після того, як стартап отримав $1,3 млн інвестицій, в тому числі завдяки краудфандингу.
Підкорити такий великий ринок — це справді подвиг, враховуючи, що Німеччина є європейським лідером у роздрібних продажах веганської їжі. За даними Європейського інституту доброї їжі GFI, обсяги закупівель у цій категорії у 2020–2022 роках зросли на 11% і досягли 1,9 млрд євро. Саме тому Hooked Foods і вибрав цей ринок для європейської експансії.
«Наш успіх у скандинавських країнах продемонстрував зростаючий попит на інноваційні, стійкі альтернативи, і ми раді представити наш культовий шведський бренд німецьким споживачам», — сказав Том Йоханссон, співзасновник і генеральний директор стартапу.
Веганський тунець Hooked Foods поєднує подвійну білкову основу з гороху та водоростей з гороховою клітковиною, соняшниковою олією, ароматизаторами та природними барвниками.
Лосось — це суміш соєвого, горохового та пшеничного білка з гороховою клітковиною, рослинними оліями, водоростевою олією, ароматизаторами та природними барвниками. Також лосось збагачений вітамінами і мінералами.
Тунець містить 17,1 г білка на 100 г (порівняно з 26 г для звичайного синього тунця), лосось – 17 г білка (порівняно з 20 г у традиційного лосося). Але будучи у рослинній категорії, морепродукти Hooked містять понад 3 г харчових волокон на кожні 100 г, чого не вистачає їхнім морським аналогам.
Нагадаємо, рослинні морепродукти будуть одним із топових трендів у 2024 році.
Джерела: Hooked Foods, The Green Queen