Такий продукт створив ізраїльський стартап Else Nutrition, який має публічну реєстрацію та штаб-квартиру в Канаді.
Зараз компанія розпочинає багатоетапну співпрацю з гігантом молочного ринку компанією Danone, яка є власником брендів дитячого харчування Aptamil і Nutricia.
Else Nutrition виготовляє дитячі суміші з таких інгредієнтів як мигдаль, гречка та тапіока
Згідно з попередніми домовленостями, Danone ліцензуватиме продукти Else Nutrition для продажу під власним брендом.
Перший етап співпраці охоплює ліцензійну угоду, щоб Danone могла виробляти, продавати та комерціалізувати продукти Else у своєму портфоліо. Крім того, сторони обговорять «інші можливості» за межами комерціалізації продукту.
Формула Else – на 100% рослинній основі та багата «здоровим жиром», вуглеводами і не містить глютену. У складі присутні основні вітаміни та мінерали, ділиться співзасновник і генеральний директор Else Nutrition Хамутал Іцхак.
«Ми орієнтуємося на людське молоко в цілому та його переваги. Але не намагаємося відтворити цей інгредієнт, тому що він містить сотні різних речовин, і ми, ймовірно, ніколи не зможемо його повністю імітувати», – додав Іцхак.
Вважається, що 90% харчування для немовлят на ринку – це продукти із коров’ячого молока. Решта 10% – суміші на основі сої та рису. Обсяг першого сегменту аналітики Business Research Insights оцінювали у 2021 році в $21,5 млрд. До 2028 року обсяг ринку сумішей на коров’ячому молоці має сягнути $26,9 млрд.
Нагадаємо, раніше австралійці створили першу у світі веганську суміш для немовлят із рисового крохмалю.