Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Польська харчова технологічна компанія Fresh Inset створила наклейки, які подовжують термін придатності овочів, квітів, а тепер і грибів.

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт, технічний директор Fresh Inset. Вона працює за рахунок поступового вивільнення активного інгредієнта всередині упаковки. 

Інгредієнт вивільняється протягом 30 годин

Активатором дії виступає вологість, яка присутня в упакованому продукті.

«Ця технологія є захисним механізмом від псування врожаю, викликаного етиленом», – пояснює Малефіт.

Результати показові: термін зберігання нарізаних печериць з використанням інноваційних наклейок подовжується до 14 днів, цілих грибів – до 20 днів з моменту збирання врожаю.

Основним елементом технології Vidre+ є 1-MCP – синтетична суміш, яка використовується в сільському господарстві для уповільнення процесу дозрівання фруктів і овочів. 

1-MCP сприяє зменшенню втрати ваги, захисту від потемніння продукту, збереженню твердості та вмісту вітаміну С. “Це все разом сприяє підвищенню загальної тривалості терміну придатності”, — додав Малефіт.

Тим паче, що прикріпити наклейку всередині невеликої упаковки ягід чи грибів не потребує багато зусиль.

До речі, на старті Fresh Inset використовувала наклейки для захисту свіжості фруктів та овочів. Спроба із печерицями – теж не випадкова, адже Польща є ключовим гравцем на міжнародній арені з виробництва шампіньйонів. Кожен третій шампіньйон, який експортується в усьому світі, походить із Польщі.

Нагадаємо, упаковка з олією тасманійського перцю також має властивість подовжувати зберігання продуктів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Divo Maslo давить у Запоріжжі унікальну олію за старовинною технологією

Засновники – Максим та Олена Линник – створювали преси власноручно.  Говорять, що на це знадобилося чимало інвестицій та ще...

Виробник вівсяного молока, в якого вклалися Опра Уїнфрі і Джей Зі, програв суд за бренд

Oatly звернулася до суду з вимогою заборонити Glebe Farm використовувати свою торгову марку, адже та надто схожа на його...

Стартап зібрав із молекул смак пива. На черзі – їжа та парфуми

На вдосконалення технології компанія вже отримала $7,5 млн інвестицій Інновація є дуже доречною на тлі попереджень вчених зниження врожаїв та...

Українські виробники їжі можуть отримати 11 млн грн на цифрові інновації

Основна мета відкритого конкурсу — розробка та тестування відповідальних рішень на основі даних у харчовому секторі. Увага проєкту зосереджена на...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в...

В Україні виготовляють кошерну сиродавлену олію з розторопші та гарбузів

Oliacom виготовляє чотири види чистих олій: з насіння льону,...

Роботи-магазини “за викликом” запрацюють у 2025-му. Всі покупки – через смартфон

Автономний магазин Haven буде доступний для роздрібних партнерів, починаючи...

На перше лабораторне м’ясо в ресторані шикуються черги попри преміальні ціни

Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному...

Рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса — тренди з останньої виставки інноваційної їжі

Рослинні продукти майбутнього вийдуть за рамки імітації їжі тваринного...

Вибір редактора
В продовження теми