Стартап запускає фуа-гра з кеш’ю та кокосової олії, яка отримала мішленівське визнання

Французький рослинний бренд Aberyne запускає до різдвяних свят веганську фуа-гра Foi Green — виготовлену з горіхів кеш’ю. Фуа-гра з’явиться на ринку Іспанії, Великобританії, Швейцарії, а також у США.

Продукт створений у трьох варіантах — з традиційним смаком, з перцем Espelette та зі смаком трюфелів.

Заснована у 2020 році, компанія витратила понад три роки досліджень і розробок, щоб розробити реалістичний продукт із використанням горіхів кеш’ю, масла какао та кокосової олії. 

Минулого року компанія отримала інвестиції від іспанського фонду венчурного капіталу Tech Transfer Agrifood, що спонукало до R&D-досліджень та розробки другої вдосконаленої ітерації з правильною текстурою, смаком і кольором. 

Веганська фуа-гра описується як м’яка, вершкова та «абсолютно смачна»

Зараз Aberyne має контрактного виробничого партнера в Іспанії, який має достатрьо засобів та досвіду для підтримки подальшого розширення.

До речі, рослинна фуа-гра Aberyne встигла отримати визнання шеф-кухаря Альберта Адріа, який отримав три зірки Мішлена. 

В самій компані Foi Green називають «найкращою реалістичною рослинною версією фуа-гра, яка існує на ринку».

Нагадаємо, раніше Gourmey зібрав $10 млн на лабораторну фуа-гру. Це перша французька компанія, яка розробила власну технологію вирощування на основі клітин жирної печінки гусей та качок.

Джерела: Aberyne, Vegeconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно...

Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.Для відстеження впливу віку...

Шоколад та кава з молекул — каліфорнійці створили інноваційні продукти

Поєднуючи нові та вже існуючі технології з «архітектурою їжі», компанія створила майже ідентичні версії продуктів.Шоколад без какао, арахісове масло...

Мішленівський шеф-кухар готує еко-страви на двох лезах від старого млина

Обід у його ресторані Knystaforsen обійдеться у 2450 шведських крон на одну особу  (приблизно 10 тис. грн), і скоріше...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в...

Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та...

Розумні ферми: як штучний інтелект змінює сільське господарство?

Як АІ трансформує агросектор? Сільське господарство перебуває на межі революційних...

Співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50

Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році....

Вибір редактора
В продовження теми