Колишній топ-менеджер Kraft Heinz створив веганське вершкове морозиво із вівса

Сінгапурський виробник вівсяного молока OATSIDE представив лінійку веганського морозива у трьох смаках. Нові продукти можна буде знайти в усіх великих роздрібних магазинах міста-країни.

До нової категорії OATSIDE увійшов через рік після отримання інвестицій в розмірі $65 млн. 

Морозиво випускається зі смаком шоколаду, печива з арахісовим маслом і кави з міні-шоколадною стружкою.

Інноваційний десерт має кремову текстуру з солодовою основою вівсяного молока

Початкова ціна морозива буде на рівні $9,18 за упаковку розміром 473 мл. Очікується, що це підштовхне споживачів спробувати новий веганський продукт, до яких зазвичай відносяться більш стримано.

Бенедикт Лім, засновник і генеральний директор OATSIDE

«Немолочне морозиво на рослинній основі виготовити технічно складно. Як правило, воно більш крижане порівняно з молочними аналогами, але нам вдалося досягти насиченого вершкового смаку, використовуючи вівсяне молоко OATSIDE як базовий інгредієнт», – розповів засновник і генеральний директор компанії Бенедикт Лім.

Лім – колишній фінансовий директор Kraft Heinz Indonesia, гіганта продуктового ринку. Він створив компанію OATSIDE у 2020 році, і досить успішно просувається з новими продуктами. Альтернативне молоко OATSIDE уже доступне на багатьох ринках Південно-Східної Азії, включаючи Індонезію, Малайзію, Південну Корею, Таїланд, Тайвань, Гонконг і Філіппіни.

«Є щось у вершковому солодовому смаку OATSIDE, що дуже знайоме людям, які ростуть у цьому регіоні, і це створює зв’язок і радість, якою вони охоче діляться з іншими», – зазначив Лім.

Сировиною для переробки OATSIDE є австралійський овес, а саме вівсяне молоко виготовляється в Бандунгу (Західна Ява в Індонезії). 

Нагадаємо, раніше стартап розробив замінник тваринного молока з вишневих та персикових кісточок.

Джерела: OATSIDE, The Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Електростейк. Навіщо японські вчені тримають лабораторне м’ясо під струмом?

Вчені запевняють: тканинна інженерія вирішить екологічні проблеми, які спричиняє традиційне тваринництво, зекономить воду та збереже землю.Досі більшість біосинтетичних м’ясних...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

На Івано-Франківщині варять сир, що врятував долину мамонтів

Брюност – це коричневий норвезький сир, який готується із сироватки та має цікаву історію.У різних скандинавських країнах такі сири...

Стартап вирощує незвичайне «м’ясо» для котлет на овочевих шкірках

Це – новий тип білка, який слугує альтернативою як м'ясу, так і рослинним продуктам, при цьому має текстуру, яка...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Трохи технологій і багато творчості: якими будуть успішні ресторани майбутнього

Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи...

Компанія Holo Industries представила безконтактне голографічне меню

Ви просто підносите руку - і в повітрі раптово...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та...

Добрі гени: ТОП-5 тенденцій, які формуватимуть інновації у світі їжі

Якщо торік головною тенденціїєю  у сфері харчових продуктів була...

Легендарний виробник фастфуду випустив парфуми з запахом смаженої курки

Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий...

Вибір редактора
В продовження теми