Першій компанії у світі дозволили вирощувати лабораторне м’ясо для домашніх тварин

Чеський стартап Bene Meat Technologies отримав перший регуляторний дозвіл ЄС на використання культивованого м’яса в кормах для домашніх тварин.

Це стало новою віхою в зростаючому секторі культивованих кормів для домашніх тварин, де розвиваються нові технології, з’являються нові бренди та нові стратегії просування.

Стартап Bene Meat Technologies був заснований у 2020 році, щоб виробляти культивоване м’ясо для споживання людиною, але наразі зосередився на кормах для домашніх тварин, постачаючи культивоване м’ясо як сировину світовим виробникам кормів. 

З 2021 року компанія розробляє власні фактори росту без FBS (фетальної бичачої сироватки), і тепер планує збільшити виробництво, щоб виготовляти кілька тонн клітинного м’яса щодня до середини 2024 року.

«Завдяки отриманій сертифікації ніщо не заважає нам робити подальші кроки», – сказав Томаш Кубеш, керівник стратегічних проєктів Bene Meat. 

Він додає, що стартап веде переговори з виробниками кормів, щоб запустити свій продукт на промислові рейки. 

Bene Meat є першою компанією у світі, «яка отримала офіційний дозвіл на виробництво та продаж культивованого м’яса для кішок і собак».

Перше культивоване м’ясо для тварин з’явиться на початку 2024 року

Масштабне виробництво дозволить Bene Meat культивувати м’ясо за ціною, яка буде комерційно життєздатною у сегменті кормів для домашніх тварин преміум- та суперпреміум класу.

До речі, стартап виходить на ринок, де визнання кормів для тварин з культивованого м’яса дуже позитивно сприймається їх власниками. Чеське опитування, проведене NMS Market Research, показало, що 48% громадян віддають перевагу вирощеному м’ясу в кормах для домашніх тварин з міркувань здоров’я та безпеки, а 27% назвали етичні та екологічні чинники причиною можливої покупки вирощеного м’яса для своїх пухнастих друзів.

Нагадаємо, раніше канадська альт-протеїнова платформа Cult Food Science випустила веганські ласощі для котів, які запобігають раку.

Джерела: Reuters, The Green Queen, Bene Meat Technologies

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена

Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є обмеженою серією і буде доступний у США та ще 35...

Українська Enzym Group запропонувала для тваринництва безпечну альтернативу антибіотикам

Про це розповів Юрій Кузьм’як, заступник генерального директора Enzym Food & Feed Solutions, передає AgroPortal.ua.«Цьогоріч ми пропонуємо кілька...

Стартап створив білок з пива та картоплі. Технологія може стати промисловою

Аналітики підрахували, що до 2050 року завдяки світовому приросту населення, виробництво продовольства має зрости орієнтовно на 60%, а це...

Wildtype Foods відкриє перший у світі зал дегустації суші з лабораторної риби

Виробництво передбачає вирощування справжнього м’яса з живих клітин без використання традиційного розведення. Культивоване м’ясо не є веганським, проте позиціонується...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Pepsi вперше випустила лімітовану серію фірмових пончиків

Бокс включає в себе унікальний пончик Pepsi ColaCream Donut...

Підзарядись: Tesla готується до відкриття власних ретро-ресторанів

Наразі заявка очікує на розгляд.Сама ідея не є новою....

Uber купує чилійську службу доставки продуктів. Угоду закриють наступного місяця

Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019...

Ветеранська сокарня чавить сік, який можна зберігати рік без консервантів

Це сучасне виробництво працює за простим ефективним алгоритмом: спочатку...

Японський гігант випустив ложку, що б’є електрострумом. Так їжа стає солонішою.

За словами співрозробників продукту, ложка працює, використовуючи струм для...

Вибір редактора
В продовження теми