Найнезвичнішими замовленнями цього року поєднання стейка з желе, сиру з гірчицею, згущеного молока з авокадо, морської капусти з соусом для макаронів, а також вершкового масла з маринованою цибулею.
Про це свідчить п’ятий щорічний звіт Uber Eats Cravings Report, де гігант доставки їжі поділився спостереженнями, що замовляли споживачі на перекус та до нього.
“У 2023 році наші клієнти покладалися на Uber Eats, щоб отримати все: від туалетного паперу до горілки Tito, від додаткового табаско до тонн і тонн тайської локшини. Як бачите, з Uber Eats ви справді можете отримати *майже* що завгодно”, – йдеться в аналітичному дослідженні.
Uber Eats виділяє відразу кілька тенденцій, що спостерігалися у 2023 році:
- відмова від цибулі: оскільки все більше і більше з нас повертається в офіс та віддає перевагу свіжому диханню.
- жодного рожевого: розе як напій втрачає свій блиск. цього літа продажі вина значно знизилися, популярними стають легкі червоні та білі вина.
- більше вогню: від легкого до зовсім гарячого, споживачі обирають гострі соуси як головну приправу.
- яблучний пиріг: найпопулярніший десерт для замовлення. У США Uber Eats доставили 2 млн таких замовлень.
- не тільки їжа: люди використовують Uber Eats, щоб отримати все, що завгодно. Із нехарчового сегменту найпопулярнішими стали рулони туалетного паперу без запаху, одноетапний засіб екстреної контрацепції і антиген Covid-19 домашні тести.
Також Uber Eats зауважили, що найчастіше у замовленнях поєднують їжу та алкоголь. Наприклад, замовляють стейки рібай з горілкою, чизбургер з Маргаритою або смажену курку з Піна колада.
Нагадаємо, нова функція Uber дозволяє забирати замовлення з ресторанів під час поїздки.