Молодь переходить з енергетиків на розслабляючі напої з каннабісом та ромашкою. Дослідження

Після пандемії COVID-19 у світі спостерігається значне зростання попиту на функціональні напої, які сприяють розслабленню і гарному самопочуттю.

Замість банки умовного “red bull” споживачі шукають кардинально інше, говорить Джонні Форсайт, директор Mintel, глобального агентства з дослідження ринків. Особливо це стосується молодих людей.

Інгредієнти зі значним потенціалом у цій категорії включають ромашку, гамма-аміномасляну кислоту, магній, мелатонін, мелісу, канабідіол і L-теанін. Однак Форсайт наголошує на необхідності досліджень, щоб встановити чітку та помітну користь для від споживання подібних складників. 

При цьому, на його думку, для успіху нової категорії розслабляючих напоїв потрібна значна наукова освіта споживачів.

Пояснення зміни попиту та переходу від енергетиків до розслабляючих напоїв лежить у довгостроковій площині. Після економічного буму 80-х років енергія стала пріоритетом для споживачів. Зараз вони виснажені від перебування роками у стресі та на високому рівні енергії, і прагнуть знайти розслаблення.

«По суті, втома стала чимось на зразок символу статусу. Але зараз маятник повертається в інший бік. Покоління Z більше налаштовано на психічне здоров’я», – ділиться директор Mintel.

Це – теж саме, що перехід на 4-денний робочий тиждень, який робить людей щасливішими

Форсайт прогнозує, що виявлення високоефективного інгредієнта з перевіреним ефектом релаксації разом з інвестиціями від великого та надійного бренду дозволить цій категорії стати основним сегментом зростання.

«Споживачам потрібен новий героїчний бренд, як-от Red Bull, та новий героїчний інгредієнт, яким раніше став кофеїн», — стверджує він.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну, в тому числі, пластівці, каші та напої.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Лабораторне м’ясо в промислових масштабах згодом стане доступним для всіх — стартап

Це може бути конкурентоспроможною ціною в порівнянні з цілими шматками м'яса, такими як філе-міньйон та тендерлоїни, але все ще...

Американці створили преміум-каву з конопель, що не втрачає канабідіол при заварюванні

КБР (канабідіол) — це натуральна неп’янка сполука, що міститься в коноплі та широко застосовується у медицині й функціональних продуктах...

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного...

Пломбір із козячого молока та сири в кропиві — на Прикарпатті створюють незвичайні продукти

Морозиво з козячого молока — експеримент “Ми зупинилися тільки на...

Вуличний фаст-фуд, водорості та гриби — їжа цього року. Дослідження.

Американські аналітики доходять висновку, що найкращі перспективи в поточних...

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році....

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Вибір редактора
В продовження теми