Молодь переходить з енергетиків на розслабляючі напої з каннабісом та ромашкою. Дослідження

Після пандемії COVID-19 у світі спостерігається значне зростання попиту на функціональні напої, які сприяють розслабленню і гарному самопочуттю.

Замість банки умовного “red bull” споживачі шукають кардинально інше, говорить Джонні Форсайт, директор Mintel, глобального агентства з дослідження ринків. Особливо це стосується молодих людей.

Інгредієнти зі значним потенціалом у цій категорії включають ромашку, гамма-аміномасляну кислоту, магній, мелатонін, мелісу, канабідіол і L-теанін. Однак Форсайт наголошує на необхідності досліджень, щоб встановити чітку та помітну користь для від споживання подібних складників. 

При цьому, на його думку, для успіху нової категорії розслабляючих напоїв потрібна значна наукова освіта споживачів.

Пояснення зміни попиту та переходу від енергетиків до розслабляючих напоїв лежить у довгостроковій площині. Після економічного буму 80-х років енергія стала пріоритетом для споживачів. Зараз вони виснажені від перебування роками у стресі та на високому рівні енергії, і прагнуть знайти розслаблення.

«По суті, втома стала чимось на зразок символу статусу. Але зараз маятник повертається в інший бік. Покоління Z більше налаштовано на психічне здоров’я», – ділиться директор Mintel.

Це – теж саме, що перехід на 4-денний робочий тиждень, який робить людей щасливішими

Форсайт прогнозує, що виявлення високоефективного інгредієнта з перевіреним ефектом релаксації разом з інвестиціями від великого та надійного бренду дозволить цій категорії стати основним сегментом зростання.

«Споживачам потрібен новий героїчний бренд, як-от Red Bull, та новий героїчний інгредієнт, яким раніше став кофеїн», — стверджує він.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну, в тому числі, пластівці, каші та напої.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Колишній фармацевт розробив спеціальні «антипохмільні» батончики — допомогли буремні вечірки

«Подумайте, перш ніж випити. Спочатку з’їжте SoBar», — йдеться на сайті виробника.SoBar виробляє три види батончиків — Макіато, Білий...

Чіпскоїн. Pringles продає віртуальні чіпси за криптовалюту

Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з новим ароматом — лише 50 банок. Всі вони існують лише...

Ну і нут: для веганів створили яйця із нуту, льону та картоплі

Новий продукт – Peggs – вона створила на своїй домашній кухні під час карантину в минулому році.Peggs має вигляд...

Британці першими у світі перетворять капусту в білок майбутнього

Компанія побудує новий екологічний завод на території підприємства у Лінкольнширі (Великобританія).Naylor Farms розробив унікальний запатентований процес холодної екстракції, що...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Зірка «Форсажу» створив енергетик з амазонських ягід та отримав на них мільйони

«Це — надзвичайно інноваційна компанія, яка продовжує рости», —...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив...

Вибір редактора
В продовження теми