Замість банки умовного “red bull” споживачі шукають кардинально інше, говорить Джонні Форсайт, директор Mintel, глобального агентства з дослідження ринків. Особливо це стосується молодих людей.
Інгредієнти зі значним потенціалом у цій категорії включають ромашку, гамма-аміномасляну кислоту, магній, мелатонін, мелісу, канабідіол і L-теанін. Однак Форсайт наголошує на необхідності досліджень, щоб встановити чітку та помітну користь для від споживання подібних складників.
При цьому, на його думку, для успіху нової категорії розслабляючих напоїв потрібна значна наукова освіта споживачів.
Пояснення зміни попиту та переходу від енергетиків до розслабляючих напоїв лежить у довгостроковій площині. Після економічного буму 80-х років енергія стала пріоритетом для споживачів. Зараз вони виснажені від перебування роками у стресі та на високому рівні енергії, і прагнуть знайти розслаблення.
«По суті, втома стала чимось на зразок символу статусу. Але зараз маятник повертається в інший бік. Покоління Z більше налаштовано на психічне здоров’я», – ділиться директор Mintel.
Це – теж саме, що перехід на 4-денний робочий тиждень, який робить людей щасливішими
Форсайт прогнозує, що виявлення високоефективного інгредієнта з перевіреним ефектом релаксації разом з інвестиціями від великого та надійного бренду дозволить цій категорії стати основним сегментом зростання.
«Споживачам потрібен новий героїчний бренд, як-от Red Bull, та новий героїчний інгредієнт, яким раніше став кофеїн», — стверджує він.
Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну, в тому числі, пластівці, каші та напої.