Cargill інвестував у стартап, що вирощує в лабораторії тваринний жир

Продуктовий гігант Cargill разом зі стартапом із Барселони Cubiq Foods працює над інноваційними жирами, які мають потенціал замінити існуючі олії та зробити більш поживною рослинну їжу.

Cubiq Foods виготовляє відразу декілька продуктів, серед яких – мікрокапсульована олія водоростей та культивований тваринний жир з високим вмістом омега-3. 

Мета стартапу – задовольнити зростальний попит на більш здорові жири в рослинних і альтернативних м’ясних продуктах. 

Cargill вперше інвестував у стартап у травні 2022 року в рамках власних зусиль із швидшого просування перспективних харчових технологій і підтримки клієнтів за допомогою інноваційних рішень. Так же само свого часу продуктовий гігант інвестував у виробника клітинного м’яса Upside Foods, який віднедавна отримав дозвіл на продажі культивованого м’яса в США.

Зараз Cargill разом з Cubiq Foods мають угоду про спільну розробку інноваційного жиру. Це допоможе масштабувати виробництво та швидко досягти комерціалізації готового продукту внаслідок участі сильного партнера.

«Разом ми допоможемо виробникам харчових продуктів та споживачам переосмислити пошуки здорової та ситної їжі», – сказав Андрес Монтефельтро, генеральний директор CUBIQ FOODS. 

У Cargill зазначають, що культивовані жири зможуть покращити смак альтернативних продуктів, підвищити калорійність, додати рослинним альтернативам незамінних жирних кислот.

Джерела: Cargill, Cubiq Foods, Foodentrepreneurs

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Солому із рисових плантацій перетворили на міцну упаковку для гарячої їжі

Це – екологічно чисті компостовані лотки. Вони виготовлені з відновлюваних матеріалів – відходів рисових плантацій, зокрема, соломи. Упаковку можна утилізувати...

Перший в Африці стартап з культивування мяса нарощує масштаби

Перша в Африці компанія, що займається вирощуванням м’яса на клітинній основі, Newform Foods уже веде переговори з роздрібними торговцями,...

Укрзалізниця запускає продаж обідів у поїздах

З цього тижня Укрзалізниця в тестовому режимі запускає продаж повноцінних обідів на обраних поїздах. «Меню гарячих страв у...

Один з найбільш епатажних брендів у світі створив кросівки із бананової шкіри

Взуття є екологічною версією популярних кросівок від Balenciaga Triple S, які мають характерну масивну форму. Тепер вони доступні у звичайних...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Інновації в харчовій промисловості: здобутки та перспективи майбутнього

Новий сорт гороху з високим вмістом білка, морозиво, вирощене...

В розробку рослинної риби для масмаркету інвестують $1,5 млн

Загалом на реалізацію проєкту було виділено 1,9 млн канадських...

Корейці вироблятимуть найдешевші лабораторні стейки у світі — по 90 грн за кілограм

Вирішальне значення для зниження собівартості клітинного м’яса буде мати...

«Тарілка» на всіх. В Україні запрацював перший банк їжі

Організацію у 2019 році створив у Львові українець Ростислав...

Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s,...

Вибір редактора
В продовження теми