Продукти будуть доступні до замовлення через Інтернет та в магазинах у європейських країнах, включаючи Німеччину, Іспанію, Італію, Австрію, Польщу, Чехію та Словаччину.
Це сталося після того, як компанія запустила хрусткі “рибні” палички без риби (виготовлені із сої та пшениці) під брендом Harvest Gourmet у Малайзії та Сінгапурі.
«Ці нові рибні альтернативи є результатом нашого глибокого досвіду в галузі рослинних білків і твердої рішучості продовжувати пропонувати захоплюючі інновації, які відповідають очікуванням споживачів», — сказав Торстен Пол, голова глобальних досліджень і розробок харчових продуктів Nestlé.
За його словами, під час споживчого тестування нові рослинні продукти отримали «високу оцінку за чудовий смак і текстуру, близьку до білої риби».
Інноваційні продукти «мають сильні поживні властивості, що робить їх конкурентоспроможними на ринку»
Nestlé підкреслює високий вміст білка та низький вміст насичених жирів у нових продуктах, а також той факт, що вони багаті клітковиною.
Водночас той факт, що Nestlé – гігант харчової промисловості – випускає на ринок веганські морепродукти, є ознакою того, що ця ніша вийде в майбутньому на новий рівень.
Категорія морепродуктів рослинного походження уже демонструє активне наповнення новими продуктами на фоні стимулюючого зростання продажів. За даними Good Food Institute, продажі веганських морепродуктів торік зросли на 40%.
До речі, за очікуваннями Whole Foods Market, рослинні морепродукти стануть топтрендом у 2024 році.