“Морозиво майбутнього” створили за технологією корму для тварин. Зараз його продають по 70 млн порцій на рік

Американський бренд “бісерного” морозива Dippin′ Dots, що належить компанії J&J Snack Foods, за минулий рік продав 70 млн порцій унікального десерту і планує розширювати присутність на ринку.

Окрім розважальних закладів, спортивних заходів, парків розваг “морозиво майбутнього”, як його колись назвав засновник бренду, буде продаватися у роздрібних магазинах та кінотеатрах. 

Dippin’ Dots на ринку уже 35 років. За цей час бренд встиг змінити своє гасло, і тепер воно звучить як “Смакуйте задоволення”.

За даними J&J, продажі Dippin’ Dots сягають $30 млн на квартал

Саме морозиво з’явилося на ринку досить незвично. Засновник компанії Курт Джонс ще наприкінці 1980-х років використовував рідкий азот для швидкого заморожування кормів для тварин. Пізніше він виявив, що цю технологію можна перенести й на створення ласощів для людей. Так народився Dippin’ Dots. 

J&J придбала Dippin’ Dots за $222 млн минулого року, додавши потужний впізнаваний бренд до прибуткового, висхідного бізнесу, і тепер збирається його масштабувати. До того часу у J&J не було широкого асортименту морозива, тому Dippin’ Dots допоміг створити категорію заморожених новинок для компанії.

Зараз окрім розширення збуту, асортименту, удосконалення пакування  J&J планує додати інновації й в сам продукт. Зокрема, морозиво адаптують для того, аби ним можна було поласувати вдома. Досі цього не вдавалося, адже для підтримки необхідної температури потрібне спеціальне обладнання. 

Як саме цього буде досягнуто, компанія тримає в секреті. Але обіцяє показати через рік.

Нагадаємо, на Закарпатті збивають морозиво з пива та сидру та варять варення з гострого перцю.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech, яка займається фінансуванням стартапів з харчових технологій. Millennium Food-Tech профінансувала Egg’n’up...

«Колись банка пива була зі сталі, важила майже кілограм, а щоб її відкрити, треба було мати спеціальний ключ», — Юрій Гук, Carlsberg Ukraine

Баночне пиво має власний день народження  — 24 січня. Вперше в світі його виготовили в 1935 році у США....

Барселонський стартап «надрукував» перший у світі блакитний стейк — з клітинним м’ясом, спіруліною та грибами

Це перша у світі альтернатива, яка містить всі п’ять класифікацій царства: клітини тварин, рослинні похідні, гриби, водорості та спіруліну.Синього...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну,...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Ні риби, ні м’яса: поставки рослинної яловичини до ресторанів зросли на 80%

Про це свідчать дані американської The NPD Group, яка...

Тунець із сочевиці, крабові палички з водоростей — нові тренди foodtech

Багато хто чув про рослинне м'ясо, але настав час...

Сироватку від йогурту перетворили в ігристий тонік з пробіотиками та кальцієм

Ще з 17-го століття сироватку вважали модним імуностимулюючим напоєм...

З чистої етикетки. У виробників рослинних гамбургерів з’явився новий конкурент

Бургер unMEAT складається з інгредієнтів без ГМО, містить 230...

Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи...

Вибір редактора
В продовження теми