Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Продовольчий гігант ADM виявив чотири тенденції, які відображають прогрес у споживчих уподобаннях до харчових продуктів і напоїв, та готові стимулювати інновації наступного року.

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від споживання продуктів та місцеві смаки. 

Висновки об’єднали штучний інтелект з аналізом купівельних звичок споживачів онлайн і офлайн, проведеним експертами ADM зі смаку та кольору.

Споживачі готові вибирати аромати та кольори, які відображають їхні індивідуальні бажання у формі вибору апетитного смаку та естетичних відтінків, йдеться у звіті.

Нові смаки та формати руйнують традиції та географічні кордони

Споживачі відкриті до чуттєвого досвіду, і хочуть без будь-яких бар’єрів виражати себе через їжу та напої. Вони готові знайомитися з більш економними версіями своїх улюблених продуктів або перевинайденими ностальгічними продуктами, які повертають їх до спогадів минулого.

При цьому аналітики звертають увагу, що смакові тенденції є динамічними та залежать від культурних подій, вірусних феноменів у соціальних мережах та нових смакових уподобань. 

Допомогти адаптувати автентичні смаки до сучасних реалій допоможе, наприклад, перехід від систетичних до натуральних ароматів та смаків, радять експерти.

Розробники рецептур можуть підкреслити оздоровчі властивості своїх продуктів, використовуючи фісташковий зелений і квітково-рожевий колір.

Нетрадиційні кольори та смаки дають можливість шокувати та здивувати споживачів, які шукають більше унікальних відчуттів. До них, наприклад, відносяться червоний, землистий зелений, насичений фіолетовий і яскравий рожевий палітри кольорів.

Нагадаємо, раніше китайці створили колірний індикатор «свіжості» морепродуктів, надихнувшись хамелеоном.

Джерела: ADM, Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник веганських цукерок планує IPO з оцінкою компанії в $50 млн

Очікувана капіталізація Yumy Bear після IPO складе $50 млн Компанія представляє індустрію, яка за оцінками аналітиків Grand View, зростатиме протягом...

Українська гастролавка варить лавандову каву, аналогів якої немає у світі

Українська лавка локальних продуктів DeCoupaGe «DCG coffee» створює авторську каву з лавандою та поєднує продукти, що смакують до кави,...

Камбек комбучі. Українців знову поять «чайним грибом», але тепер технологічним

Під новою назвою «комбуча» чайний гриб почав завойовувати український ринок кілька років тому. Зараз його виготовляють як мінімум 5...

Три десятки собак півроку тестуватимуть лабораторне м’ясо на смак

Компанія очікує відповіді від FDA щодо схвалення проєкту протягом приблизно 45 днів та планує розпочати самі випробування у четвертому...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині,...

Українці варять пиво з ароматом свіжоспеченого хліба та витримують дикий саур у дубових бочках

Пиво випущено у лімітованій версії, розповідають у компанії. “Хліб”...

Лабораторне м’ясо продаватимуть у Європі через рік-два — є перша заявка

Це перша в історії заявка на продаж культивованого м’яса...

Метеорит на пательні. Пробну партію котлет із грибного білка розкупили за лічені години

Обмежений пакет, вартість якого становить $14,99, плюс – доставка,...

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без...

Вибір редактора
В продовження теми