Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від споживання продуктів та місцеві смаки.
Висновки об’єднали штучний інтелект з аналізом купівельних звичок споживачів онлайн і офлайн, проведеним експертами ADM зі смаку та кольору.
Споживачі готові вибирати аромати та кольори, які відображають їхні індивідуальні бажання у формі вибору апетитного смаку та естетичних відтінків, йдеться у звіті.
Нові смаки та формати руйнують традиції та географічні кордони
Споживачі відкриті до чуттєвого досвіду, і хочуть без будь-яких бар’єрів виражати себе через їжу та напої. Вони готові знайомитися з більш економними версіями своїх улюблених продуктів або перевинайденими ностальгічними продуктами, які повертають їх до спогадів минулого.
При цьому аналітики звертають увагу, що смакові тенденції є динамічними та залежать від культурних подій, вірусних феноменів у соціальних мережах та нових смакових уподобань.
Допомогти адаптувати автентичні смаки до сучасних реалій допоможе, наприклад, перехід від систетичних до натуральних ароматів та смаків, радять експерти.
Розробники рецептур можуть підкреслити оздоровчі властивості своїх продуктів, використовуючи фісташковий зелений і квітково-рожевий колір.
Нетрадиційні кольори та смаки дають можливість шокувати та здивувати споживачів, які шукають більше унікальних відчуттів. До них, наприклад, відносяться червоний, землистий зелений, насичений фіолетовий і яскравий рожевий палітри кольорів.
Нагадаємо, раніше китайці створили колірний індикатор «свіжості» морепродуктів, надихнувшись хамелеоном.
Джерела: ADM, Food Ingredients First