Марк Махоні, досвідчений інвестор з 35-річним досвідом у сегменті “хаотичного стартап-світу напоїв” розповідає, що перш ніж запустити відразу кілька брендів на висхідний ринок розміром у $426 млн, вони найняли аналітиків. Після того, як ті зробили дамп даних, виявилось, що сегмент напоїв із канабісом матиме неабиякий потенціал у наступні 5 років.
Махоні бачить ціллю новою компанії допомогти споживачам відмовитися від алкогольних напоїв ТГК (тетрагідроканабінол) мейнстрімом
Для цього The Drinkable Company вивела на ринок відразу три бренди – чай Tiger Tea, каву Zenith Cold Brew та напої Swivel Handcrafted soda.
Чай з канабісом виготовлений зі свіжозавареного справжнього зеленого чаю, злегка підсолоджений. Він є у двох варіантах – з полуницею і гібіскусом. Напій освіжаючий та багатий антиоксидантами.
Zenith Cold Brew Coffee – це ретельно зварена, з насиченим смаком і нульовою калорійністю кава. Разом з доданим ТГК від її споживання можна підбадьоритися вранці або підзарядитися вдень.
Напої Swivel Cannabis Infused Craft Soda “створені для споживачів, які готові змінити ситуацію в будь-якому соціальному середовищі, не відчуваючи наслідків похмілля”. Напій доступний у чотирьох варіантах. Це – кола, дієтична кола, безалкогольне апельсинове пиво та кореневе пиво (рутбір).
Усі напої містять 5 мг ТГК на 12 унцій банки – це законна межа для дозування рекреаційного продукту канабісу.
Виробник застерігає новачків спочатку спробувати ½ напою, а потім почекати 15-30 хвилин, щоб побачити ефект, адже кожен організм має різну толерантність.
Нагадаємо, раніше британці змішали канабіс з чайним грибом — це допомагає кишківнику та заспокоює.
Джерела: The Drinkable Company, BeverageDaily, BevNet