У 2024 році топ-трендом буде гречка, рослинні морепродукти і кава з грибами

У 2024 році у тренді будуть продукти з більшою кількістю овочів, а також бренди, що використовують у виробницві менше води.

Про це свідчить звіт бакалійного ритейлера натуральних та органічних інгредієнтів Whole Foods Market, який уже 9-рік підряд з’ясовує тренди, які драйвитимуть ринок їжі.

Аналітики акцентують, що з розвитком інновацій на прилавки “повертається рослинна кухня”. Цьому сприяє поява нових білкових продуктів з використанням грибів, горіхів, темпе, бобових як альтернативи м’ясу.

Набирають обертів і бренди рослинних морепродуктів, демонструючи покращений смак і текстуру, які можуть «конкурувати зі справжніми». Морква замінює локс (тонке філе лосося), для імітації морських гребінців використовують трубчасті гриби, краба виготовляють із грибів енокі, сигу – з кореня чистотілу, а суші-роли начиняють коренем конжаку. 

Ще одна сфера для вдосконалення – напої з кофеїном. Щоб запропонувати більше переваг для здоров’я, розробники додають у каву та енергетичні напої гриби, пробіотики та інші рослинні додатки.

Що цікаво, то у світі зростає популярність гречки. На неї звертають увагу через високий вміст білка, вуглеводів і клітковини в продуктах. Покривна культура також не містить глютену і підтримує здоров’я ґрунту. 

Подібно до того, як споживачі шукають корисні для здоров’я продукти, вони звертають увагу і на їх екологічність. 

«Бренди повсюдно рекламують збереження води, і споживачі до них прислухаються», — йдеться у дослідженні Whole Foods Market. Таким чином популярнішими стають сухі шампуні та сухі пральні засоби. А ще – вода із фруктових відходів, які інакше пішли б на смітник.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Get Ready: top-3 new trends of the ready meals market from Natalia Shmyghelska

Ukraine follows the global trends, and several companies have already announced about entering the market with innovative replacements of...

Стартап, що вирощує молоко в лабораторії, зібрав десятки мільйонів інвестицій з усього світу

Раунд знаменує собою одне з найбільших капіталовкладень у секторі клітинного сільського господарства Азії на сьогоднішній день.Топовий інвестор стартапу —...

Швейцарський гігант Migros варить рослинні яйця з сої. Їх продаватимуть уже в листопаді

Це останнє доповнення до рослинної лінійки V-Love. Яйце під назвою The Boiled виготовлене з соєвого білка і буде доступне в...

Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії. Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Перші морепродукти, вирощені в лабораторії, готуються до продажу в Сінгапурі

Німецький стартап Bluu Seafood цими днями представив рибні палички...

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула...

Сонячна паляниця: нідерландська пекарня розробила хліб з вітаміном D

Проте це не є відповіддю на ажіотажний попит споживачів...

Стартап створив у лабораторії справжнє грудне молоко. На розробку пішло менше року

Інноваційний продукт має у своєму профілі макроелементи, тип і...

Родина військового пече на Сумщині бельгійські вафлі з українським салом

Кафе створив зі своєю родиною 45-річний військовослужбовець Дмитро Пасічнюк....

Вибір редактора
В продовження теми