Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному сегменті громадського харчування: культивована курка культивоване м’ясо– в Bar Crenn у Сан-Франциско, а курятина Good Meat – в одному з ресторанів Хосе Андреса у Вашингтоні.
Отримати новий кулінарний досвід – задоволення недешеве
Мішленівський бар Crenn у Сан-Франциско пропонує відвідувачам комплексне за $150 на одну особу, але для бронювання вам доведеться стояти в черзі в списку очікування.
У столиці країни в China Chilcano можна спробувати культивовану курку Good Meat за $70 доларів за порцію в рамках дегустаційного меню від шеф-кухаря, відзначеного зіркою Мішлена. Але поки що це невеликі партії, ресторан може виготовляти лише кілька тарілок інноваційної страви щотижня.
Хоча більше немає жодних перешкод до продажу культивованого м’яса в США, компанії-виробники не поспішають у супермаркети.
Головний операційний директор Upside Foods Емі Чен вважає, що м’яса “із пробірки” ще “п’ять-десять років” не з’явився на полицях продуктових магазинів.
«Нам потрібно попрацювати над тим, щоб навчити споживачів, що це за продукт», — сказала Чен.
Тобто стратегія дозволити споживачам покласти до рота інноваційний продукт виключно через руки шеф-кухаря, відзначеного зіркою Мішлена, не була випадковою. Поки що ця інновація буде дорогою та ексклюзивною.
Нагадаємо, найбільший у світі переробник будує гігантський завод з виробництва м’яса із клітин в Іспанії.