Дефіцит морепродуктів закриють рослинні креветки, друковані кальмари та краби із пробірки

Глобальний попит на морепродукти як джерело білку збільшується швидкими темпами. Згідно свіжого звіту McKinsey & Company, у 2030 р. порівняно з 2020-м попит зросте на 14%.

Проте пропозиція не зростає такими ж темпами. Кількість морепродуктів, виловлених у дикій природі, залишилася незмінною, а понад 85% світового рибного промислу – за межами допустимого.

Зростання попиту на морепродукти аналітики пов’язують зі зростанням ВВП країн-споживачів

“Як правило, коли ВВП країни зростає, споживання білка на душу населення також зростає, причому розподіл джерела білка значно варіюється залежно від країни. Наприклад, нещодавнє опитування в Сінгапурі показало, що бажання купувати морепродукти зросло в 5 разів, ніж лише десять років тому”, – говорять в McKinsey.

На думку аналітиків, розв’язанням проблеми дисбалансу між попитом і пропозицією можуть стати альтернативні морепродукти. Але для цього потрібно подолати такі стримувальні фактори як ціна та поліпшити сприйняття споживачами альтернативних джерел протеїну.

Тим паче, що на ринку уже існує чимало розробок. Приміром, канадський стартап Seed to Surf виготовляє морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу, швейцарський роздрібний гігант Migros взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами, а кальмарів уже друкують з водоростей та відходів виробництва локшини.

Ще з минулого року для дегустації стала доступна перша культивована риба. Цілий перелік стартапів навчилися культивувати крабів, омарів, креветок та раків, лосося, блакитного тунця, який невдовзі має з’явитися у тисячах ресторанів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної дипломатії. Я б назвав її інструментом, який допомагає налагоджувати міжнародні...

Зона комфорту з Amazon. Рітейлер відкрив перший в Європі безконтактний супермаркет

Можливість скупитися продуктами з використанням інноваційних технологій отримали британці. Безконтактна точка продажу розмістилася у торговому центрі Ealing Broadway у...

Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з кав’ярні, проте її можна випити на ходу і будь-де, як...

Найбільший німецький молочний кооператив переходить на веганську продукцію на основі вівса і рису

«Оскільки попит на альтернативний протеїн зростає у всьому світі, ми — як перспективний молочний кооператив — повинні слідувати цій...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Два знакові бренди випустили бальзам для губ зі смаком курячих крилець

Шанувальники можуть придбати обмежену серію з 4 бальзамів для...

В Україні виготовляють кошерну сиродавлену олію з розторопші та гарбузів

Oliacom виготовляє чотири види чистих олій: з насіння льону,...

На відновлення постраждалого від війни бізнесу можна отримати 100 тис. грн

Програму грантової допомоги запустила міжнародна організація Save the Children...

Найбільший виробник культивованої риби в Європі запустив перший пілотний завод

Новий об’єкт має площу 2000 кв. м, призначену для...

Австралійські підприємці-вегани запустили перший у світі сервіс з доставки рослинної їжі

Завдяки сервісу користувачі можуть ознайомитись з місцевими підприємствами, які...

Вибір редактора
В продовження теми