Дефіцит морепродуктів закриють рослинні креветки, друковані кальмари та краби із пробірки

Глобальний попит на морепродукти як джерело білку збільшується швидкими темпами. Згідно свіжого звіту McKinsey & Company, у 2030 р. порівняно з 2020-м попит зросте на 14%.

Проте пропозиція не зростає такими ж темпами. Кількість морепродуктів, виловлених у дикій природі, залишилася незмінною, а понад 85% світового рибного промислу – за межами допустимого.

Зростання попиту на морепродукти аналітики пов’язують зі зростанням ВВП країн-споживачів

“Як правило, коли ВВП країни зростає, споживання білка на душу населення також зростає, причому розподіл джерела білка значно варіюється залежно від країни. Наприклад, нещодавнє опитування в Сінгапурі показало, що бажання купувати морепродукти зросло в 5 разів, ніж лише десять років тому”, – говорять в McKinsey.

На думку аналітиків, розв’язанням проблеми дисбалансу між попитом і пропозицією можуть стати альтернативні морепродукти. Але для цього потрібно подолати такі стримувальні фактори як ціна та поліпшити сприйняття споживачами альтернативних джерел протеїну.

Тим паче, що на ринку уже існує чимало розробок. Приміром, канадський стартап Seed to Surf виготовляє морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу, швейцарський роздрібний гігант Migros взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами, а кальмарів уже друкують з водоростей та відходів виробництва локшини.

Ще з минулого року для дегустації стала доступна перша культивована риба. Цілий перелік стартапів навчилися культивувати крабів, омарів, креветок та раків, лосося, блакитного тунця, який невдовзі має з’явитися у тисячах ресторанів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

За прилавок магазину з морозивом поставили ввічливих роботів-кондитерів

Технічно Brown Bana — це скоріше ко-ботична установка, оскільки шарнірні роботні руки просто пересувають чашки та морозиво в капсулах,...

Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть не лише стати частиною щоденної їжі, а і вашим наступним...

Римські канікули. Італійці поклали лазанью в тюбики та змушують відвідувачів лизати тарілки

23-річний шеф-кухар із Італії Валеріо Браскі створив страву, яка може виявитися надто екстремальною для ортодоксальних відвідувачів його ресторану, проте...

Генетично модифіковані продукти: переваги та ризики для споживачів

Генетично модифіковані організми (ГМО) були суперечливим питанням протягом останніх кількох десятиліть. Дехто вітає їх як революційне розв'язання проблеми глобального...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Кондитерська у Києві створює десерти із буряком і зеленою гречкою

Цукерки роблять вручну та фарбують натуральним какао-маслом із французькими...

Біл Ґейтс не причім. «Чіп» на руці підбере ідеальне меню для кожного

Технологічний підхід обіцяє поліпшити метаболізм, підвищити рівень енергії та...

Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок...

Вибір редактора
В продовження теми