Дефіцит морепродуктів закриють рослинні креветки, друковані кальмари та краби із пробірки

Глобальний попит на морепродукти як джерело білку збільшується швидкими темпами. Згідно свіжого звіту McKinsey & Company, у 2030 р. порівняно з 2020-м попит зросте на 14%.

Проте пропозиція не зростає такими ж темпами. Кількість морепродуктів, виловлених у дикій природі, залишилася незмінною, а понад 85% світового рибного промислу – за межами допустимого.

Зростання попиту на морепродукти аналітики пов’язують зі зростанням ВВП країн-споживачів

“Як правило, коли ВВП країни зростає, споживання білка на душу населення також зростає, причому розподіл джерела білка значно варіюється залежно від країни. Наприклад, нещодавнє опитування в Сінгапурі показало, що бажання купувати морепродукти зросло в 5 разів, ніж лише десять років тому”, – говорять в McKinsey.

На думку аналітиків, розв’язанням проблеми дисбалансу між попитом і пропозицією можуть стати альтернативні морепродукти. Але для цього потрібно подолати такі стримувальні фактори як ціна та поліпшити сприйняття споживачами альтернативних джерел протеїну.

Тим паче, що на ринку уже існує чимало розробок. Приміром, канадський стартап Seed to Surf виготовляє морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу, швейцарський роздрібний гігант Migros взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами, а кальмарів уже друкують з водоростей та відходів виробництва локшини.

Ще з минулого року для дегустації стала доступна перша культивована риба. Цілий перелік стартапів навчилися культивувати крабів, омарів, креветок та раків, лосося, блакитного тунця, який невдовзі має з’явитися у тисячах ресторанів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Всесвітньо відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Цього тижня компанія оголосила про запуск Bold Cultr — безтваринного сиру, створеного із сироватки Perfect Day, яка сама нещодавно...

Макаронні монстри: науковці розробили 3D-макарони, які набувають об’єму під час варіння

Технологія «канавок» або «механізм морфінгу» передбачає створення плоских макаронних виробів, поверхня яких має геометричні відступи та під час гідратації...

Стартап “вирощує” веганське карпаччо на відходах з кафетеріїв

Заснована у 2011 році Ян Віллемом Босманом Янсеном, компанія впровадила кругову систему, у якій кавова гуща, зібрана з кафетеріїв...

Кульки, загорнуті у водорості — тепер так виглядає інноваційна кава

Про це на своєму LinkedIn прозвітувався генеральний директор CoffeeB Френк Вайльд.Рік тому його компанія запустила продажі унікальної розробки, на...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Кава з насіння фініків — виробник альтернативної кави випустив свій новий продукт

Американський виробник альтернативної кави Atomo у першому кварталі 2022...

Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з...

Післяпологові бокси та швидкоїжа для студентів — ініціативи, які отримали по $50 тис. від ринкового гіганта

Проєкт забезпечує підтримку жінок протягом восьми тижнів після народження...

Wine Wall — автономний кіоск для продажу вина з роботом-сомел’є

Ідея проекту в тому, щоб запропонувати магазинам та ресторанам...

Вибір редактора
В продовження теми