Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно продає на американському ринку унікальну товарну позицію – жувальну гумку з кофеїном, котра здатна замінити чашку класичного еспрессо.
Гумка розроблена у чотирьох різних варіантах без цукру: колосова та полярна м’ята зі стандартною концентрацією кофеїну у 60 мг, і ті ж самі смаки з екстра-концентрацією кофеїну – 100 мг.
Офіційний запуск гумки у роздрібну торгівлю відбувся у 2019 році. Сьогодні енергетична гумка продається у 20 000 роздрібних точках, включаючи Walmart.
2024 рік стане першим роком повного національного покриття роздрібної торгівлі. Це рішення було прийнято після того, як продажі Rev Gum за один лише рік зросли на 240%.
Останній інвестиційний раунд фінансування Rev Gum очолили YETI Capital, засновники Drunk Elephant, колишній співдиректор компанії Whole Foods Уолтер Робб та всесвітньо відомий спортсмен Ленс Армстронг.
«Ми дуже раді приєднатися до команди Rev Gum в якості інвесторів та дорадників. Rev Gum зробив те, чого не вдалося іншим: доставив споживачам енергію у зручному форматі жуйки, надавши їй чудового смаку. Ми в захваті від цієї інновації», – прокоментував Макс Карр, керуючий директор і партнер YETI Capital.
До речі, гумку Rev Gum розробив підприємець Блейк Сеттл, хворий на цукровий діабет 1 типу. Разом з групою послідовників він намагається дати споживачам зручну альтернативу енергетичним напоям.
Нагадаємо, раніше PepsiCo запустила енергетик з коноплі, що містить кофеїну, а американці створили анти-енергетик – напій, що сприяє здоровому сну.