Інноваційний, але натуральний інгредієнт пригнічує ріст цвілі у хлібі та тортах

Глобальний виробник інгредієнтів Kemin Industries створив інгредієнт, який пригнічує ріст цвілі та дозволяє подовжити термін придатності хліба та солодощів.

Продукт під назвою Shield V Plus Dry є натуральним інгредієнтом, який поєднує буферизований оцет і рослинні екстракти.

Інгредієнт запобігає розвитку цвілі в тістечках, тортильях та хлібі

Однак розробник зазначає, що продукт є універсальним. Його також можна застосовувати як природну альтернативу сорбату калію в емульсіях, соусах, заправках та інших продуктах з високим вмістом води.

Вчений Kemin працює над розробкою нових продуктів, архівне фото

Керолайн Екоффард, менеджер платформи продукту, розповідає, що уповільнити розвиток цвілі дає змогу синергія оцтової та сорбінової кислоти на молекулярному рівні.

Він вважає це потужним інструментом для подовження терміну зберігання продуктів. При цьому продукт є цілком натуральним на відміну від традиційних методів консервування, де використовуються синтетичні добавки. 

Його можна використовувати у виробництві хліба, десертів, тортів тощо. До речі, Екоффард акцентує, що один лише ринок тортів у 2019 році оцінювався в $43 млрд. Протягом 2020-2027 рр. він зростатиме на 3,3% щороку. Тож можливості застосування інноваційного продукту – надзвичайно широкі. 

Нагадаємо, раніше Kemin розробила інноваційний функціональний білок для панірування їжі. Розробка робить смажені страви більш хрусткими та знижує обсяг використання жиру для смаження на 50%.

Джерела: Kemin Industries, Innovations Food, Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британський стартап створив заміну соєвим соусам з морських водоростей

Sozyë запустила три рослинні альтернативи рибному, соєвому та устричному соусам без глютену та без сої. Їх продають у британській...

Один кролик – одна порція. Peeps і Green Giant продають зефір з цвітної капусти

Поряд із цукровою кукурудзою, «серцями розмов» та кремовими яйцями Cadbury, Peeps — одна з найбільш неоднозначних святкових цукерок з...

Сімейна пивоварня з великою історією запустила пиво із макаронів

Цього місяця на полицях магазинів з'являться Pale Ale (4.7% abv), IPA (5.0% abv) та Vienna Lager (4.2% abv), які...

Хумус із квасолі та снеки з гороху: український шеф-кухар запустив новий бренд автентичної їжі

Продукцію виготовляють із локальних інгредієнтів, серед яких ключову роль відіграють традиційні українські бобові культури.  У листопаді асортимент розшириться: очікуються приправи...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Українці випікають енергетичне печиво для ЗСУ — унікальному рецепту більше століття

Таке печиво виготовляли в Австралії та Новій Зеландії під...

Пепероні без м’яса: гіганти ресторанної індустрії відзначили Новий рік переходом на рослинне меню

Запуски нових продуктів відбуваються у міру зростання попиту на...

Відразу кілька світових брендів перейдуть на паперові пляшки у рамках масштабних тестувань

Співпраця розпочалась у травні минулого року з розробки формованого...

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися...

Власник бренду Фрекен БОК запускає унікальне виробництво чаю вартістю $20 млн

Згідно з повідомленням Міністерства економіки, вартість проєкту оцінюється в...

Вибір редактора
В продовження теми