В Україні створили перший рослинний стейк. Він схожий на мармурову яловичину

Європейсько-українська компанія “GreenGo” створила перший в Україні стейк на рослинній основі — GreenBeefSteak. Інноваційна розробка унікальна не тільки для українського споживача, а й для всього світу, адже альтернатив справжньому цільному шматку м'яса майже не існує.

Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила виготовлення бургерних котлет GreenFish, GreenBeef та фаршу GreenFarsh.

За властивостями продукти не поступаються закордонним аналогам, але виграють у ціні.

Юрій Кушнір, СЕО та співзасновник GreenGo, говорить, що його команда багато років працювала в бізнесі харчових інгредієнтів.

«Ми вивчали властивості різноманітних продуктів та окремих компонентів задля їх вдалого поєднання. Обирали найкращих постачальників сировини, відпрацьовували технологію в лабораторії та на промислових потужностях, і лише після цього той чи інший інгредієнт затверджувався до використання», — говорить він.

Стейк GreenBeefSteak — це тисячі годин роботи над продуктом

Рослинна альтернатива вражає схожістю з яловичиною, проте не містить жодних тваринних складників. Виробникам також вдалося досягти натуральної «мармуровості», що робить продукт подібним до преміальних стейків тваринного походження.

«Наша місія — зробити продукти на рослинній основі різноманітними, дуже смачними, доступними та бажаними для кожного. Ми прагнемо популяризувати їх серед споживачів незалежно від харчових ідеологій. GG-продукти призначені для всіх», — додає співзасновник компанії Олександр Панасюк.

Споживачем рослинного стейку може бути як флекситаріанець, так і м’ясоїд чи веган

Необхідного зовнішнього вигляду та смакових якостей GreenBeefSteak вдалося досягти внаслідок збалансованого поєднання високоякісних рослинних інгредієнтів, унікальної технології та європейського технологічного досвіду.

До складу інноваційного продукту входить питна вода, соєвий білок, кукурудзяний крохмаль, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, харчова сіль, емульгатор целюлозна камідь, харчові волокна, дріжджовий екстракт, декстроза, рідка карамель, буряковий сік, ферментований рис, лимонна кислота та веганський ароматизатор смаженого м’яса.

«Поява рослинного стейка в Україні — логічне продовження загальносвітових трендів. Споживачам прийшлися до вподоби рослинні котлети та ковбаски, тож всі чекали на щось більш круте. Я впевнений, що рослинний стейк завоює серця навіть завзятих м’ясних гурманів», — поділився Станіслав Луцкович, CEO компанії WEST MILLS дистриб’ютора рослинного м’яса в Україні.

GreenBeefSteak скоро можна буде спробувати в меню обраних ресторанів по всій Україні. Вартість одного стейку вагою близько 160 грамів буде на рівні преміальних видів яловичини.

Не виключено, що GreenBeefSteak скоро з’явиться і на європейських полицях.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пивоварні заливають пиво електролітами та додають бджолиний пилок

Пивоварні, намагаючись угнатися за сучасними трендами, втілюють в життя свої найшаленіші ідеї. На поличках американських магазинів уже зараз можна...

Український фудтех-стартап створив веганські страви, що готуються за 10 хвилин

SUSHKA, український виробник здорової їжі швидкого приготування, запустив лінійку здорових веганських страв, які готуються за 10 хвилин. Як розповідають у...

Мед без бджіл, баранина із пробірки та сухі коктейлі — кращі стартапи, що розробляють нову їжу

Крім них у рейтингу – інноватори у сфері сільського господарства, вирощування комах, постачання ресурсів, доставки їжі, взаємодії з покупцями...

Український бренд створює шоколад із інгредієнту для бальзамування мумій

Керобові плитки – це здорова альтернатива традиційному шоколаду, говорять у компанії.Такий смаколик не містить кофеїну, глютену, має низький вміст...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків,...

Португальці переробили звичайні водорості на пиво та ікру

Це – альтернативна “осетрова” ікра та кустарне пиво на...

Штучний інтелект розробив формулу лабораторного какао. Ціни б’ють рекорди.

Ізраїльський стартап Celleste Bio працює над створенням клітинного какао,...

Японські вчені надрукували яловичий стейк по $900 за півторасантиметровий шматок

Для культивованої яловичини створення стейка за складом і структурою...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках...

Вибір редактора
В продовження теми