В Україні створили перший рослинний стейк. Він схожий на мармурову яловичину

Європейсько-українська компанія “GreenGo” створила перший в Україні стейк на рослинній основі — GreenBeefSteak. Інноваційна розробка унікальна не тільки для українського споживача, а й для всього світу, адже альтернатив справжньому цільному шматку м'яса майже не існує.

Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила виготовлення бургерних котлет GreenFish, GreenBeef та фаршу GreenFarsh.

За властивостями продукти не поступаються закордонним аналогам, але виграють у ціні.

Юрій Кушнір, СЕО та співзасновник GreenGo, говорить, що його команда багато років працювала в бізнесі харчових інгредієнтів.

«Ми вивчали властивості різноманітних продуктів та окремих компонентів задля їх вдалого поєднання. Обирали найкращих постачальників сировини, відпрацьовували технологію в лабораторії та на промислових потужностях, і лише після цього той чи інший інгредієнт затверджувався до використання», — говорить він.

Стейк GreenBeefSteak — це тисячі годин роботи над продуктом

Рослинна альтернатива вражає схожістю з яловичиною, проте не містить жодних тваринних складників. Виробникам також вдалося досягти натуральної «мармуровості», що робить продукт подібним до преміальних стейків тваринного походження.

«Наша місія — зробити продукти на рослинній основі різноманітними, дуже смачними, доступними та бажаними для кожного. Ми прагнемо популяризувати їх серед споживачів незалежно від харчових ідеологій. GG-продукти призначені для всіх», — додає співзасновник компанії Олександр Панасюк.

Споживачем рослинного стейку може бути як флекситаріанець, так і м’ясоїд чи веган

Необхідного зовнішнього вигляду та смакових якостей GreenBeefSteak вдалося досягти внаслідок збалансованого поєднання високоякісних рослинних інгредієнтів, унікальної технології та європейського технологічного досвіду.

До складу інноваційного продукту входить питна вода, соєвий білок, кукурудзяний крохмаль, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, харчова сіль, емульгатор целюлозна камідь, харчові волокна, дріжджовий екстракт, декстроза, рідка карамель, буряковий сік, ферментований рис, лимонна кислота та веганський ароматизатор смаженого м’яса.

«Поява рослинного стейка в Україні — логічне продовження загальносвітових трендів. Споживачам прийшлися до вподоби рослинні котлети та ковбаски, тож всі чекали на щось більш круте. Я впевнений, що рослинний стейк завоює серця навіть завзятих м’ясних гурманів», — поділився Станіслав Луцкович, CEO компанії WEST MILLS дистриб’ютора рослинного м’яса в Україні.

GreenBeefSteak скоро можна буде спробувати в меню обраних ресторанів по всій Україні. Вартість одного стейку вагою близько 160 грамів буде на рівні преміальних видів яловичини.

Не виключено, що GreenBeefSteak скоро з’явиться і на європейських полицях.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Іспанський стартап створив сирого тунця для суші з томатів та водоростей

Флагманський продукт Tunato виготовляється з томатів, оливкової олії, соєвого соусу та екстракту водоростей і призначений для відтворення сирих шматків...

Відштовхує воду та бруд – в Австралії винайшли інноваційний біопластик для пакування

Мехран Гасемлу, науковець PhD RMIT та провідний автор дослідження, опублікованого в Science of the Total Environment​, говорить, що новий...

Дві найбільш технологічні компанії світу інвестують в роботів, які ходитимуть за продуктами

Ця новина співпала з не менш цікавою подією: Tesla презентувала попередній огляд робота-гуманоїда Optimus.Після презентації генеральний директор Tesla Ілон...

Український виробник настоює сир на віскі та змішує з лавандою

“Мукко” у 2015 році заснував Назар Кміль – колишній футболіст, який займався професійним спортом з 8 років, а після...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Користь та шкода ферментованих продуктів: пробіотики, домашня ферментація та їх вплив на здоров’я

Ферментовані продукти завжди були важливою частиною харчування різних культур....

Японія готова увірватися у сегмент лабораторного м’яса та риби

Глобальна співпраця буде спрямована на прогресуючий розвиток клітинного виробництва...

Альтернативний протеїн стає мейнстрімом — над штучним м’ясом працює 300 проектів

У першому кварталі 2020 року стартапи, які спеціалізуються на...

Олена Обабкова, засновниця бренду Kombucha Live: «Наші початкові інвестиції окупилися в перший же рік роботи»

Як розповіла для newfood.ua засновниця бренду Олена Обабкова, Kombucha...

На впровадження штучного інтелекту у виробництво їжі можна отримати 4 млн грн

Мета USAID – підтримати інноваційну трансформацію та розвитку переробних...

Вибір редактора
В продовження теми