В Україні створили перший рослинний стейк. Він схожий на мармурову яловичину

Європейсько-українська компанія “GreenGo” створила перший в Україні стейк на рослинній основі — GreenBeefSteak. Інноваційна розробка унікальна не тільки для українського споживача, а й для всього світу, адже альтернатив справжньому цільному шматку м'яса майже не існує.

Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила виготовлення бургерних котлет GreenFish, GreenBeef та фаршу GreenFarsh.

За властивостями продукти не поступаються закордонним аналогам, але виграють у ціні.

Юрій Кушнір, СЕО та співзасновник GreenGo, говорить, що його команда багато років працювала в бізнесі харчових інгредієнтів.

«Ми вивчали властивості різноманітних продуктів та окремих компонентів задля їх вдалого поєднання. Обирали найкращих постачальників сировини, відпрацьовували технологію в лабораторії та на промислових потужностях, і лише після цього той чи інший інгредієнт затверджувався до використання», — говорить він.

Стейк GreenBeefSteak — це тисячі годин роботи над продуктом

Рослинна альтернатива вражає схожістю з яловичиною, проте не містить жодних тваринних складників. Виробникам також вдалося досягти натуральної «мармуровості», що робить продукт подібним до преміальних стейків тваринного походження.

«Наша місія — зробити продукти на рослинній основі різноманітними, дуже смачними, доступними та бажаними для кожного. Ми прагнемо популяризувати їх серед споживачів незалежно від харчових ідеологій. GG-продукти призначені для всіх», — додає співзасновник компанії Олександр Панасюк.

Споживачем рослинного стейку може бути як флекситаріанець, так і м’ясоїд чи веган

Необхідного зовнішнього вигляду та смакових якостей GreenBeefSteak вдалося досягти внаслідок збалансованого поєднання високоякісних рослинних інгредієнтів, унікальної технології та європейського технологічного досвіду.

До складу інноваційного продукту входить питна вода, соєвий білок, кукурудзяний крохмаль, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, харчова сіль, емульгатор целюлозна камідь, харчові волокна, дріжджовий екстракт, декстроза, рідка карамель, буряковий сік, ферментований рис, лимонна кислота та веганський ароматизатор смаженого м’яса.

«Поява рослинного стейка в Україні — логічне продовження загальносвітових трендів. Споживачам прийшлися до вподоби рослинні котлети та ковбаски, тож всі чекали на щось більш круте. Я впевнений, що рослинний стейк завоює серця навіть завзятих м’ясних гурманів», — поділився Станіслав Луцкович, CEO компанії WEST MILLS дистриб’ютора рослинного м’яса в Україні.

GreenBeefSteak скоро можна буде спробувати в меню обраних ресторанів по всій Україні. Вартість одного стейку вагою близько 160 грамів буде на рівні преміальних видів яловичини.

Не виключено, що GreenBeefSteak скоро з’явиться і на європейських полицях.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Часниковий ас: українці помістили часник у гранули та презентували в Дубай

Це — біологічно активні добавки (БАДи) у вигляді капсул на основі перетертого в порошок часнику.За словами Наталії Сударкіної, управляючого...

Найвпливовіша компанія про веганську їжу: ринок рослинного м’яса подвоїться, а яйця вже додали 168%

Ринок рослинного м’яса в найближчі роки буде рости значно швидше, ніж звичайного. Про це свідчать висновки щойно опублікованого дослідження...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків, розфасованих у пакетики.Кожен пакетик містить вдвічі більше функціональних інгредієнтів, ніж...

Харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну – шоколад, каші та напої

Американська психологічна асоціація повідомляє про сплеск розладів сну після пандемії: 2 із 3 людей сплять занадто багато або занадто...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Ковбаса, що знімає стрес — британці розробили інноваційну їжу за стандартами Michelin

У асортименті Veganly Deli — делікатеси з високим вмістом...

Дніпровська броварня MOVA випустила пиво спільно з американською пивоварнею

18th Ward Brewing – це американська пивоварня, з локаціями...

І риба, і м’ясо: учені з Флориди «законсервували» лосось цибулинням

Група вчених на чолі з Сенемом Гюнером досліджували можливості...

Японський професор створив телеекран, що передає смак їжі, якщо його облизати

Пристрій під назвою Taste the TV (TTTV) використовує карусель...

Вибір редактора
В продовження теми