ЄС виділить українським компаніям гранти на захист ідей унікальних продуктів

Європейський Фонд для малого та середнього бізнесу (SME Fund) відкрив унікальну можливість для українських малих та середніх підприємств отримати фінансування на захист інтелектуальної власності на ідеї інноваційних продуктів та послуг.

SME Fund – це ініціатива Європейської Комісії, яка реалізується Офісом інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO).

Ініціатива діє з 23 січня 2023 року по 8 грудня 2023 року

У фонді зазначають, що захист інтелектуальної власності є обов’язковим у цифрову епоху. Це спосіб уникнути незаконного копіювання або використання унікальних ідей чи продуктових інновацій. 

Захист інтелектуальної власності через SME Fund може охоплювати багато різних активів, включаючи торговельні марки, зразки, патенти тощо.

Фінансова підтримка, яку українським підприємствам надають Єврокомісія та EUIPO, включатиме:

  • захист торговельних марок і промислових зразків у межах ЄС (на національному, регіональному рівнях та на рівні ЄС) в обсязі 75% від усіх зборів до максимальної суми 1000 євро;
  • захист патентів або пов’язаної з ними діяльності в межах ЄС (для національних і європейських патентів, у тому числі унітарних) в обсязі 75% від загальної суми зборів – до 1500 євро тощо.

До заявки на участь у конкурсі SME Fund просить прикласти виписку з банківського рахунку вашої компанії та номер IBAN з кодом країни і код BIC/SWIFT. Також варто включити свідоцтво платника ПДВ або сертифікат про національний реєстраційний номер компанії, виданий компетентним національним органом, і в окремих випадках – «Декларацію честі». 

Кошти обмежені та доступні в порядку живої черги

Нагадаємо, на розвиток кадрів та інновації можна отримати понад 5 млн грн гранту.

Джерела: SME Fund, Час змін

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Moley, мила, не зупиняйся! У продажу з’явилися славетні кібернетичні кухні

Знає 5000 рецептів, не прогавить час обіду на зустрічі з подружками і у неї ніколи не болить голова. Ні,...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд The Urgent Company, і з тих пір компанія додала до...

Розробник веганського меду з квітковим пилком отримав $1 млн на просування

Vegan Un-Honey виготовлений з натуральних рослинних інгредієнтів та збагачений органічним квітковим пилком. Розробники називають його справжнім суперпродуктом.«Наша модель повністю...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Гігант харчового ринку вироблятиме моцарелу з молока мікробів

Угода допоможе New Culture збільшити виробництво казеїну без вмісту...

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними,...

Із рослинних решток створили дієтичний цукор

Компанія була заснована в 2017 році Томом Сіммонсом, який...

Марсіанське меню. Українська компанія «варить» космічний борщ та сублімує йогурти

Космічні банани, космічний борщ та навіть омлет. І космос...

Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів...

Вибір редактора
В продовження теми