Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися як до продуктів харчування, напоїв (крафтове пиво, наприклад, або крафтова випічка), так і до речей (крафтові пакети, крафтовий посуд та ін.). Так що ж це слово означає, якщо його можна використовувати відносно багатьох найменувань?

Що таке крафт?

Нескладно здогадатися, що “крафт” – це англійське “craft”. Воно має багато значень, але ті, що належать до теми, це іменники “ремесло”, “майстерність”, “промисел”, дієслова “створити”, “створювати”, “напрацювати” та прикметник “ремеслений”. Всі ці слова наводять на думку про майстерно зроблене, авторське. Так і є: крафтове – це щось, що створене в невеликій кількості за індивідуальною технологією, і, відповідно, має вищу якість в порівнянні з серійним.

Чому варто обирати крафтові продукти

Якість

Коли ми чуємо “авторське”, то асоціюємо це з чимось якіснішим. Це те, що вирізняє крафт від масового. Це не значить, що продукти, які випускаються масово, не якісні, але невеликі партії, як одна з ознак крафту, дозволяють забезпечити більш ретельний контроль над процесом виробництва. І, як правило, цим займається конкретний виробник, бренд, який цінує власну репутацію.

Природний смак

Якщо ми говоримо про крафтову їжу чи напої, то в виробництві крафту не використовуються (або майже не використовуються) штучні консерванти, барвники, підсилювачі смаку та інша харчова хімія. Все це працює на збереження природності смаку.

Обмежена кількість

Коли ви вживаєте крафтовий продукт, то це значить, що ви маєте доступ до чогось ексклюзивного, оригінального. До чогось, що створене в невеликій кількості, і до чого є доступ у невеликої кількості споживачів.

Оригінальна подача

Поціновувачі всього натурального звертають увагу не лише на склад продукту, а й на те, як він подається. Просте паперове пакування, яскраві етикетки, скляна або хендмейд тара, вишукане оформлення – усе це є невіддільної складовою крафта, і, очевидно, такий підхід подобається покупцю.

Доступна ціна

Як не дивно, але крафтова продукція не є занадто дорогою у порівнянні зі звичайною. Так, вона дещо дорожча, та все ж зверніть увагу на якісніші інгредієнти та спосіб виробництва – і тоді вартість продукту стає виправданою. Та й виробникам немає сенсу ставити захмарні ціни, адже крафт, як правило, не потребує численного штату на виробництві, закупівель великої кількості імпортної сировини, складної логістики.

Клієнтоорієнтованість

Виробники крафту ставлять за мету сподобатися споживачу, отримати постійного покупця. Тому для крафтових товарів характерний індивідуальний підхід, сервіс високого рівня – усе, щоб ви залишилися задоволеними.

Висновок

Крафт давно вже вийшов за межі пивоваріння (пиво – один із найперших крафтових продуктів у світі), і зараз з’являється все більше крафтових пекарень, сироварень, кондитерських, ковбасних мінізаводів та багато іншого. Усе це дозволяє насолоджуватися природнім смаком продуктів, таким, яким він був до індустріалізації та масового виробництва. В Україні цей напрямок тільки розвивається, але є оптимістичні тенденції, які дозволяють з упевненістю говорити, що крафт займе своє місце в споживчому кошику українця.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до...

Експерти знайшли унікальне джерело протеїну, його продажі вже обійшли сою та горох

Секрет Chocho полягає в тому, що його отримують із люпину під назвою чочо. Вирощений в Андах на висоті від 11...

Foodtech — усьому голова. Співвласник HD-group Борис Шестопалов про те, як хліб зробити не тільки дешевим, але й корисним

Нашу компанію — HD Group — можна дійсно назвати експертом в хлібобулочній галузі. На власних семи підприємствах ми щорічно...

Виробник «Нашої Ряби» відкрив лабораторію для дослідів з їжею

В лабораторії експериментуватимуть студенти, науковці та викладачі. За допомогою сучасного обладнання вони шукатимуть нові способи приготування м’ясних виробів та...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Uber купує алкогольний стартап в 15 разів дорожче за його реальну вартість

Drizly буде інтегрований з додатком Uber Eats, але компанія...

Споживачі переходять з кофеїну на гриби-адаптогени. Краще концентрація

Також сприятимуть покращенню когнітивного здоров’я адаптогени, вітаміни групи В...

Напої з адаптогенними грибами — американці розробили пробіотичні шоти

Американська компанія So Good So You розробила органічні пробіотичні...

Сегмент рослинної риби схожий на дикий захід: на що стартапи отримують інвестиції у 2022 році

Ці цифри враховують усі інвестиції в компанії, що займаються...

Біотехнологи з Массачусетсу створили дешевий консервант із сполуки, яка є у помідорах, часнику та вині

Консервант не містить штучних інгредієнтів, має тривалий термін зберігання...

Вибір редактора
В продовження теми