Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися як до продуктів харчування, напоїв (крафтове пиво, наприклад, або крафтова випічка), так і до речей (крафтові пакети, крафтовий посуд та ін.). Так що ж це слово означає, якщо його можна використовувати відносно багатьох найменувань?

Що таке крафт?

Нескладно здогадатися, що “крафт” – це англійське “craft”. Воно має багато значень, але ті, що належать до теми, це іменники “ремесло”, “майстерність”, “промисел”, дієслова “створити”, “створювати”, “напрацювати” та прикметник “ремеслений”. Всі ці слова наводять на думку про майстерно зроблене, авторське. Так і є: крафтове – це щось, що створене в невеликій кількості за індивідуальною технологією, і, відповідно, має вищу якість в порівнянні з серійним.

Чому варто обирати крафтові продукти

Якість

Коли ми чуємо “авторське”, то асоціюємо це з чимось якіснішим. Це те, що вирізняє крафт від масового. Це не значить, що продукти, які випускаються масово, не якісні, але невеликі партії, як одна з ознак крафту, дозволяють забезпечити більш ретельний контроль над процесом виробництва. І, як правило, цим займається конкретний виробник, бренд, який цінує власну репутацію.

Природний смак

Якщо ми говоримо про крафтову їжу чи напої, то в виробництві крафту не використовуються (або майже не використовуються) штучні консерванти, барвники, підсилювачі смаку та інша харчова хімія. Все це працює на збереження природності смаку.

Обмежена кількість

Коли ви вживаєте крафтовий продукт, то це значить, що ви маєте доступ до чогось ексклюзивного, оригінального. До чогось, що створене в невеликій кількості, і до чого є доступ у невеликої кількості споживачів.

Оригінальна подача

Поціновувачі всього натурального звертають увагу не лише на склад продукту, а й на те, як він подається. Просте паперове пакування, яскраві етикетки, скляна або хендмейд тара, вишукане оформлення – усе це є невіддільної складовою крафта, і, очевидно, такий підхід подобається покупцю.

Доступна ціна

Як не дивно, але крафтова продукція не є занадто дорогою у порівнянні зі звичайною. Так, вона дещо дорожча, та все ж зверніть увагу на якісніші інгредієнти та спосіб виробництва – і тоді вартість продукту стає виправданою. Та й виробникам немає сенсу ставити захмарні ціни, адже крафт, як правило, не потребує численного штату на виробництві, закупівель великої кількості імпортної сировини, складної логістики.

Клієнтоорієнтованість

Виробники крафту ставлять за мету сподобатися споживачу, отримати постійного покупця. Тому для крафтових товарів характерний індивідуальний підхід, сервіс високого рівня – усе, щоб ви залишилися задоволеними.

Висновок

Крафт давно вже вийшов за межі пивоваріння (пиво – один із найперших крафтових продуктів у світі), і зараз з’являється все більше крафтових пекарень, сироварень, кондитерських, ковбасних мінізаводів та багато іншого. Усе це дозволяє насолоджуватися природнім смаком продуктів, таким, яким він був до індустріалізації та масового виробництва. В Україні цей напрямок тільки розвивається, але є оптимістичні тенденції, які дозволяють з упевненістю говорити, що крафт займе своє місце в споживчому кошику українця.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Borys Shestopalov, HD Group, GFS Shareholder, On National Accelerator to Make Ukraine a Major Player in Global Food Market

Boris Shestopalov is a foodtech evangelist. He represents the generation of business people who create new meanings in seemingly...

В Україні виготовляють кошерну сиродавлену олію з розторопші та гарбузів

Oliacom виготовляє чотири види чистих олій: з насіння льону, гарбузового насіння, розторопші та волоського горіха. Окрім того, компанія пропонує ароматизовані...

Сакральна компанія з Одеси створює «живі» пасти з українського мигдалю та конопель

В основі унікальної технології — обсмажування горіхів у потоці гарячого повітря протягом всього лише 180 секунд. Як пояснює виробник,...

Biobake Fresh Rich — новий фермент, який продовжує термін придатності солодкої випічки

Biobake Fresh Rich – це ферментний розчин для солодкої випічки, створений для забезпечення м’якості, свіжості та вологості протягом тривалого...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Веганське морозиво з марихуаною з’явиться у продажі вже цього року

Щоб створити таке, бостонський бренд морозива Emack & Bolio’s...

Стартап створив низькокалорійну заміну молока із кавунового насіння

Засновник компанії Гільєрме Майя Сілва розпочав розробку продукту після...

Філейні котлети з грибного міцелію розкупили менш ніж на добу

Міцелій, коренева структура грибів, ідеально підходить для приготування альтернативного...

Що їсти веганам на Різдво: 12 страв для святкового столу

Якщо ви хочете влаштувати святкову вечерю без продуктів тваринного...

Вибір редактора
В продовження теми