Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Гігант ринку безалкогольних напоїв компанія Coca-Cola випустила новий продукт – Coca-Cola Y3000, розроблений спільно зі штучним інтелектом.

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну, як стверджує Coca-Cola, теж частково застосовувалися технології штучного інтелекту.

Coca‑Cola Y3000 без цукру буде доступна протягом обмеженого часу в США, Канаді, Європі, Китаї та Африці.

У США та Канаді споживачі також зможуть придбати недієтичну версію напою.

«Ми навмисно об’єднали людський розум та штучний інтелект для вираження того, що, на думку Coca‑Cola, принесе завтрашній день», – сказала Оана Влад, старший директор із глобальної стратегії компанії.

Просканувавши QR-код на банці Y3000 за допомогою смартфону, можна також отримати доступ до фільтрів для фото. Це теж є частиною маркетингових заходів компанії, які супроводжують виведення на ринок інноваційного напою.

Нагадаємо, раніше Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів. В результаті компанії створили Fresca — гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої води без цукру та з нульовою калорійністю. 

Також Coca‑Cola випустила «розумну воду», дистильовану парою — з женьшенем та кульбабою.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На Тижні моди в Парижі покажуть унікальну куртку, яка працює від пива

У тропічну спеку куртка буде охолоджувати її власника, що є досить унікальним рішенням у такому кліматі. Куртка здатна охолоджувати людське...

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи...

Золото льону: як український виробник інноваційних снеків виріс попри карантин

Пандемія — не кращий час для експериментів? Ймовірно. Але чудова можливість зробити ривок для продукту, який уже встиг отримати...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Українка створює шоколад на гречаному чаї з амарантом

Юлія – кондитер. Говорить, що створювати десерти вручну почала,...

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів...

Жінки можуть отримати 40 тис. грн на створення нового бізнесу

Грантова програма організована завдяки проєкту «Посилення ґендерного реагування та...

Українці стали більше пити кави вдома — дослідження.

Основні світові тренди ринку кави дійшли й до українського...

Вибір редактора
В продовження теми