Кейтеринговий гігант запускає робота для друку рослинних гамбургерів

Розгортання робота шеф-кухаря SavorEat знаменує собою перше впровадження технології 3D-друку ізраїльської компанії в США.

SavorEat, яка стала публічною на Тель-Авівській фондовій біржі у 2021 році, створювала свою технологію 3D-друку на рослинній основі протягом півдесятка років. 

Принтер, який одночасно друкує та готує гамбургери на рослинній основі, вперше був запущений в Ізраїлі восени минулого року завдяки партнерству з компанією громадського харчування Yarzin-Sella. 

Принтер дає змогу клієнтам персоналізувати свій гамбургер, обираючи розмір, ступінь готовності, вміст білка та спосіб приготування.

SavorEat зосередилася на просуванні свого принтера для гамбургерів як робота-кухаря протягом останнього року, відразу після випуску платформи другого покоління.

Компанія, що її варіант автоматизації допоможе ресторанам зменшити витрати на приготування їжі.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що французька роботизована їдальня створює кілька сотень страв на двох квадратних метрах.

Джерела: The Spoon, SavorEat 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Верблюже молоко посуне позиції коров’ячого і навіть рослинного. Воно дуже корисне, хоча і дороге

Обсяг продажів молока на цей час оцінюється в $1,34 млрд. Очікується, що до 2032 року цей показник зростатиме на...

Стартап створив низькокалорійну заміну молока із кавунового насіння

Засновник компанії Гільєрме Майя Сілва розпочав розробку продукту після вивчення органічного землеробства та сталого сільського господарства в Каліфорнійському університеті...

У Києві печуть ремісничий хліб зі спельтою: рецептура розроблялася два роки

У рецептурі хліба лише чотири інгредієнти — борошно, сіль, вода і жива закваска.«Цей хліб створювався два роки, протягом яких...

М’ясо, БАДи, упаковка — все це стартап робить із морської капусти

Особливу увагу на розвитку ринку водоростей зосереджує ЄС.  Очікується, що європейський ринок морських водоростей до 2030 р. сягне 9 млрд...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal»...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією...

Ізраїльська компанія найняла робота друкувати веганські 3D-бургери

Ізраїльська компанія використовуватиме цю технологію для виробництва м’ясних альтернатив...

В Азії – гострий дефіцит яєць. Їх замінять розробки з люпину, картоплі та квасолі мунг

Проблеми поставки курячих яєць вперше почали виникати на початку...

Виробники кольорових веганських котлет створили солодкий бургер для сніданку

Американська компанія Actual Veggies розробила солодкий бургер для сніданку...

Вибір редактора
В продовження теми