Українська компанія створює інноваційні джеми з натуральними підсолоджувачами

Компанія «Фіта-Трейд», що входить до складу аґрі-фуд платформи HD-group, почала виготовляти варення та джеми на основі цукрової альтернативи – фруктози та стевії.

Раніше у лінійці «Фіта-Трейд» були класичні рецептури джемів та варення з абрикосами, полуницею, малиною, смородиною, чорницею, обліпихою та ін.

Окрім класичних рецептур «Фіта-Трейд» тепер розпочала виробництво продукції, яка не містить у своєму складі цукор.

«Розроблено дві лінійки – одна на фруктозі, яка може підійти людям з цукровим діабетом та людям, які слідкують за рівнем інсуліну у крові та своєю вагою. Друга лінійка – це джеми, де компанія використовує стевію та низькоколорійний цукор – еретритол», – коментує Олександр Братішкін, директор «Фіта-Трейд».

Нові продукти орієнтовані на людей, які обирають здорове харчування та намагаються максимально виключити цукор із свого раціону

Сьогодні «Фіта-Трейд» виробляє 32 види джемів та варення, у 8 видах із яких використано природні цукрозамінники.

У компанії акцентують, що споживачі зараз все частіше слідкують за своїм здоров’ям, харчовими звичками, тому «Фіта-Трейд» переналаштовує лінійку, запускає нові продукти, що відповідають останнім трендам та попиту серед споживачів. 

Безцукрові джеми та варення можна знайти у мережі супермаркетів Varus, на майданчиках Маркетплейс Розетка, PROM, Епіцентр. 

Також компанія підписує контракт на експорт новинок з Великою Британією, додав Олександр Братішкін.

Нагадаємо, раніше «Запорізький хлібокомбінат №1», що також входить до складу HD-group, виготовив для Ізраїлю партію кондитерських виробів єврейського нового року – Рош ха-Шана.

Також варто зазначити, що використання цукрозамінників набуває популярності по всьому світу. Замінники цукру створюють із рослинних решток, за допомогою точної ферментації тощо.

Джерела: Фіта-Трейд, Facebook

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Потенціал ринку альтернативного м’яса — чому такі продукти не тільки для веганів?

Ми звикли до соєвого та кокосового молока у магазинах, але рослинне м'ясо — продукт відносно новий для нашої країни....

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Почалися тести недорогого робота, який друкує персоналізовані торти

Нова машина Cake Writer дозволить споживачам створювати власне повідомлення та спостерігати, як воно за лічені хвилини з’являється на торті. Залежно...

Світовий лідер ринку їжі купує розробника інноваційних ароматів

Revela, з річним обсягом продажів майже у $240 млн, доповнить глобальне портфоліо ароматів ADM у сегменті молочних ароматизаторів розміром...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Стартап отримав мільйон євро на харчову добавку, що рятує від перевтоми

Протеїни Ironic виробляються шляхом прецизійної ферментації та використовуються як...

Ірландці створили морозиво із легендарного пива

Морозиво містить 5% алкоголю за об’ємом і продається лише...

“Додали до меню деруни, і вони одразу стали хітом”: як розвивається український стріт-фуд

Формат, який Клопотенко називає стартапом, спрямований на переосмислення та...

DaVinci Kitchen будує роботизований паста-кіоск

Індустрія робототехніки активно заходить в сферу ресторанного бізнесу. Мінімізація...

Бийте посуд, я плачу. Луганчани готові випускати біопосуд з пшениці та кукурудзи

«Тана» уже розробила стратегію на найближчі 3 роки й...

Вибір редактора
В продовження теми