Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Ринок бульбашкового чаю зростає. На ньому з’являються нові гравці та набирають обертів гіганти.

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. 

Середньорічні темпи приросту ринку бульбашкового чаю оцінюються у 7,51%, а умови до подальшого розвитку експерти називають дуже сприятливими.

На фоні зростаючого інтузіазму чайний бренд CoCo Fresh Tea & Juice планує розширити ринок збуту, зокрема в Південній Азії. У компанії пояснюють, що в регіоні спостерігається значний інтерес з боку франчайзі та підприємців.

«Після відкриття 5000 магазинів по всьому світу CoCo Fresh Tea має найбільше міжнародне покриття з усіх брендів бульбашкового чаю», – говорять у компанії.

Зараз CoCo Fresh Tea планує збільшити цю кількість за рахунок «невикористаного потенціалу» нового ринку.

Бульбашковий чай особливо популярний серед міленіалів та покоління Z

При цьому споживачі все частіше шукають продукти, споживання яких приносило б користь для здоров’я, а не тільки чудовий смак. Тож CoCo Fresh Tea готова «використовувати індивідуальні налаштування», щоб посилювати привабливість свого продукту. Йдеться про врахування специфічних смакових особливостей кожного регіону та врахування глобальних тенденцій.

Нагадаємо, раніше каліфорнійці створили мультитекстурний чай, що смакує краще, якщо його жувати.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Заморіть черв’ячка. Попит на їжу з комах драйвитимуть пенсіонери та вегани

Такими очікуваннями поділився Седрік Ауріол, співзасновник французької біотехнологічної компанії Agronutris.Нещодавно Agronutris отримала дозвіл на продаж комах та продукції з...

Стає прозоріше: ЄС більше не вважає безпечною добавку, що робить жуйки непрозорими

«E171 — це барвник без харчової цінності», — говорить Каміль Перрен, старший співробітник Європейської групи споживачів BEUC.Барвник переважно використовується...

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків фруктових соків, що містять чотири пребіотики: три харчових волокна (інулін,...

Рослинні яйця з квасолі та вівса витіснять справжні з тарілок індійських споживачів

Вони випускатимуться в попередньо змішаному форматі, що забезпечує більш тривалий термін зберігання, ніж інші рідкі яєчні продукти рослинного походження.Компанія...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Danone інвестує у повноцінне молоко, яке виробляється в процесі точного бродіння

Завдяки новим виробничим і технологічним потужностям компанія продаватиме молочні...

Триатлоніст створив інноваційне пиво для відновлення м’язів після фітнесу

Такий напій розробив стартап Goxoa. Після досліджень компанія зварила...

Бургери з шоколадом та морозиво, полите кетчупом: сучасна їжа, яка приголомшує

Намагаючись вразити споживачів незвичайними смаковими комбінаціями, компанії часто отримували...

Вибір редактора
В продовження теми