Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Ринок бульбашкового чаю зростає. На ньому з’являються нові гравці та набирають обертів гіганти.

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. 

Середньорічні темпи приросту ринку бульбашкового чаю оцінюються у 7,51%, а умови до подальшого розвитку експерти називають дуже сприятливими.

На фоні зростаючого інтузіазму чайний бренд CoCo Fresh Tea & Juice планує розширити ринок збуту, зокрема в Південній Азії. У компанії пояснюють, що в регіоні спостерігається значний інтерес з боку франчайзі та підприємців.

«Після відкриття 5000 магазинів по всьому світу CoCo Fresh Tea має найбільше міжнародне покриття з усіх брендів бульбашкового чаю», – говорять у компанії.

Зараз CoCo Fresh Tea планує збільшити цю кількість за рахунок «невикористаного потенціалу» нового ринку.

Бульбашковий чай особливо популярний серед міленіалів та покоління Z

При цьому споживачі все частіше шукають продукти, споживання яких приносило б користь для здоров’я, а не тільки чудовий смак. Тож CoCo Fresh Tea готова «використовувати індивідуальні налаштування», щоб посилювати привабливість свого продукту. Йдеться про врахування специфічних смакових особливостей кожного регіону та врахування глобальних тенденцій.

Нагадаємо, раніше каліфорнійці створили мультитекстурний чай, що смакує краще, якщо його жувати.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сінгапур інвестує $15 млн у перетворення неїстівних відходів на сучасну їжу

Центр зосередиться на передових технологіях мікробного клітинного інжинірингу для створення "безпечної, поживної та апетитної" їжі.Проект фінансується NRF і буде...

Чехи виростили з водоростей та клітин дешеве м’ясо для гамбургерів

Інновація знаменує собою нову віху в секторі культивованого м’яса, оскільки це означає появу більш етичних та екологічно чистих м’ясних...

З’явилося перше у світі пиво з листям коки – слабоалкогольне, зі “смаком пригод”

Ідея інноваційного пива виникла у телевізійного шеф-кухаря Джеремі Вермолена, який працював на нідерландському телеканалі RTL 4 та в австралійській...

Один кролик – одна порція. Peeps і Green Giant продають зефір з цвітної капусти

Поряд із цукровою кукурудзою, «серцями розмов» та кремовими яйцями Cadbury, Peeps — одна з найбільш неоднозначних святкових цукерок з...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є...

На відновлення постраждалого від війни виробництва можна отримати 800 тис. грн

Програму реалізує Міжнародна організація з міграції (МОМ) та Агентство...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український...

Тунець, який ніколи не плавав. Американці скоро спробують рибу з пробірки

Компанія BlueNalu Inc. зібрала $60 млн для запуску стартапу...

Нідерландська компанія створила інноваційне молоко для здорового старіння

Три нові формули молока та сироватки відповідають нормам Китаю,...

Вибір редактора
В продовження теми