Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Бренд Liquid IV, що належить Unilever і спеціалізується на порошкоподібних електролітних сумішах для напоїв, представив цього літа Hydration Multiplier Sugar-Free – інноваційні суміші для гідруючих напоїв без цукру.

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.

Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV, що їх суміші містять утричі більше електролітів, ніж провідні спортивні напої. 

Як альтернативний підсолоджувач виробник обрав алюлозу, оскільки цей інгредієнт природним чином зустрічається в таких рослинах як, наприклад, інжир. 

До речі, алюлоза не викликає глікемічної відповіді порівняно з іншими підсолоджувачами, такими як сукралоза та аспартам, які містяться в деяких сумішах для гідратації.

Для стимулювання імунітету бренд Unilever додав до напою амінокислоти глутамін та аланін.

Також суміші для гідрації містять п’ять основних вітамінів – B3, B5, B6, B12 і вітамін C.

Щоб досягти бажаного смаку при заданій функціональності, технологи витратили 2 роки

«У цьому продукті багато науки, – говорить Чалуваді. – Ми проводимо клінічні та внутрішні дослідження, щоб справді відточити формулу, яка дійсно відповідає нашим обіцянкам фірмового смаку та функціональності».

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що в’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти.

Джерела: Liquid IV, Food Dive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Відразу кілька світових брендів перейдуть на паперові пляшки у рамках масштабних тестувань

Співпраця розпочалась у травні минулого року з розробки формованого волокна, що біологічно розкладається, переробляється та може використовуватись для заміни...

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів від 300 брендів, серед яких Alpro, Oatly, Beyond Meat, а...

Гейтс та Безос запускають йогурти із вулканічних грибків

Це третя лінійка продуктів компанії, яка ввійшла у список найкращих у бізнесі за версією журналу Inc. у 2023 році....

Найцікавіші новинки серед веганських продуктів на світовому ринку

Рослинне харчування постійно набуває популярності — про це свідчить дослідження, опубліковане проєктом Smart Protein у партнерстві з ProVeg International,...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Тунець із кавоварки: агрентинці хочуть добувати протеїн із міцелію грибів

Кавоварка, яка виробляє протеїн. Як вам таке? Варто натиснути...

Пивний інгредієнт допомагає заснути, покращує настрій та запобігає Альцгеймеру

Екстракт зрілого хмелю, а також витримані гіркі кислоти хмелю,...

Китайці навчилися друкувати фрикадельки з лабораторного м’яса у промислових масштабах

Вчені запевняють, що створили «клітинну фабрику», яка може виробляти...

Світовий лідер з офісом в Україні запустив рослинне молоко з високим вмістом протеїну

Бренд дебютував із лінійкою несолодких напоїв рослинного походження з...

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Вибір редактора
В продовження теми