Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Бренд Liquid IV, що належить Unilever і спеціалізується на порошкоподібних електролітних сумішах для напоїв, представив цього літа Hydration Multiplier Sugar-Free – інноваційні суміші для гідруючих напоїв без цукру.

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.

Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV, що їх суміші містять утричі більше електролітів, ніж провідні спортивні напої. 

Як альтернативний підсолоджувач виробник обрав алюлозу, оскільки цей інгредієнт природним чином зустрічається в таких рослинах як, наприклад, інжир. 

До речі, алюлоза не викликає глікемічної відповіді порівняно з іншими підсолоджувачами, такими як сукралоза та аспартам, які містяться в деяких сумішах для гідратації.

Для стимулювання імунітету бренд Unilever додав до напою амінокислоти глутамін та аланін.

Також суміші для гідрації містять п’ять основних вітамінів – B3, B5, B6, B12 і вітамін C.

Щоб досягти бажаного смаку при заданій функціональності, технологи витратили 2 роки

«У цьому продукті багато науки, – говорить Чалуваді. – Ми проводимо клінічні та внутрішні дослідження, щоб справді відточити формулу, яка дійсно відповідає нашим обіцянкам фірмового смаку та функціональності».

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що в’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти.

Джерела: Liquid IV, Food Dive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Повстання машин. Роботи-кіоски бродитимуть супермаркетами, танцюватимуть та продаватимуть цукерки

Такий планується розмістити в магазині ShopRite в Монро, штат Нью-Йорк (США).Робот, якого вже охрестили «Смайликом», гратиме музику та, ймовірно,...

Технології приготування їжі: інновації, які змінюють підхід до кулінарії

Кулінарія переживає справжню революцію завдяки стрімкому розвитку технологій приготування їжі. Тепер на кухні не лише кухарі, але й наука,...

Елітний тунець із пробірки з’явиться в ресторанах через 2 роки

“Те, що ми робимо, — це різноманітне філе культивованої риби”, – розповідає Дафна Геффетц, генеральний директор і співзасновник Wanda...

Ринковий гігант розробив кавуновий порошок, що заряджає воду вітамінами

Новий продукт, розроблений брендом Gatorade, отримав назву Gatorade Hydration Booster і містить спеціальну суміш електролітів, включаючи кавуновий сік, морську...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

В Україні відкривають 50 цифрових кав’ярень з напоями як від бариста

Всього по Україні «Бінокль Кава» має 72 кавʼярні, ще...

71% споживачів готові купувати сири, вироблені мікрорганізмами. Без корів

Такими результатами «першого у світі дослідження щодо схвалення споживачами...

Грибна шаурма та бурякові бургери — рослинна їжа підкорює гігантів ринку фаст-фуду

McDonald’s нещодавно оголосив про плани масштабного розширення в США...

Nestlé готує новий веганський бургер з коноплі та фави

Sweet Earth Foods належить Nestlé, яка на тлі зростаючого...

Вибір редактора
В продовження теми