Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Бренд морозива Mini Melts, що створює солодощі у вигляді кріогенно замороженого “бісеру” (міні-кульок), завдяки автоматизованим точкам продажу виріс із одного кіоску до $150-міліонного бізнесу.

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск для продажу морозива, то зараз їх налічується понад дві тисячі.

Ден Кілкойн, генеральний директор Mini Melts США, говорить, що шлях до широкої доступності бренду був непростим. 

Після експериментів із кількома різними кіосками в перші роки компанія почала співпрацювати зі стороннім постачальником машин протягом 2009-2019 рр. І тільки після десятиліття майстрування та адаптації, у 2019 р. вона повернулася до ідеї створити власний роботизований кіоск. 

Роботизований кіоск має висувні блоки для зберігання морозива, які можна легко замінити, а також підтримує оплату картою, Apple Pay та Google Wallet. Для транспортування морозива Mini Melts використовує 40-градусні тягачі.

Концепт незвичного морозива полягає у створенні мінікульок шляхом швидкого заморожування. Технологи говорять, що це забезпечує найліпший смак та м’яке танення, як тільки ложка з морозивом потрапить до рота. 

чим швидше продукт заморозиться, тим краще він буде смакувати

Рідкий азот дозволяє заморожувати продукт за секунди, ділиться Кілкойн.

До слова, незвичайне морозиво зараз доступне по всьому світу, зокрема у Європі, США, Азії та Сінгапурі. Провідною супердержавою виготовлення “бісеру” з морозива є Південна Корея. Ця країна є домом для найбільшого технологічного та дослідницького центру, де випробовуються та вдосконалюються нові методи виготовлення морозива в рідкому азоті та найсміливіші рецепти. 

Нагадаємо, спадковий джелатеріє робить у Львові морозиво до картоплі фрі.

Джерела: Mini Melts, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Діабет змусив винахідника придумати новий вид морозива — без цукру, тваринних та рослинних жирів

У 2014 році Никласу Лутману, у співзасновника шведської компанії LUB Foods, діагностували діабет. «Ок», — подумав Лутман і закрився...

Вчені поселили буру гниль на вичавки смородини, і отримали новий ароматизатор

Результати дослідження вони опублікували в ACS’ Journal of Agricultural and Food Chemistry. Там вчені зазначають, що суниця лісова цінується...

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула вартість на 20% у США, але цьому є межа», – сказав...

“We’ve started transforming from artisans to a foodtech company.” Dmytro Borysov – on trends in the restaurant business.

The coronavirus crisis has disrupted the restaurant business. New services, formats, and technological solutions allowed them to survive when...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Напиши якось смачно: принтери з їстівними чорнилами тепер друкують по кілька зображень за раз

Відтепер обладнання працює на ручній подачі Це дозволяє за один...

Є щось? На Сумщині із конопель варять сир та виготовляють ікру

Фермерське господарство було засноване київським менеджером Юрієм Колесником у...

Get Ready: top-3 new trends of the ready meals market from Natalia Shmyghelska

Ukraine follows the global trends, and several companies have...

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal»...

Вибір редактора
В продовження теми