Перш за все, гігант ринку перекусів шукає стартапи, які зроблять внесок у його майбутнє зростання.
Досі компанія робила відносно небагато інвестицій. Переважно – в інноваційних виробників снеків та тих, хто дбає про добробут планети.
Наприклад, Mondelēz інвестувала в Torr FoodTech, яка розробила спосіб використання механічного тиску та ультразвукової енергії для заміни цукру та інших сполучних речовин у батончиках; Celleste Bio, яка вирощує какао в лабораторії; Eastern Standard Provisions, що продає скручені вручну м’які кренделі із повністю натуральних інгредієнтів тощо.
Зараз компанія стала «серйозніше ставитися до пошуку, відбору і інвестування, ніж раніше», говорить Річі Грей, віце-президент Mondelēz.
Інвестиції у стартапи здійснюються для прискорення зростання Mondelēz
Наразі SnackFutures має частки у п’яти компаніях. До 2030 року їх має бути мінімум десять.
Зазвичай венчурний підрозділ інвестує в компанії з явними темпами зростання та розміром чистих продажів у $20 млн.
На питання, які компанії зараз готова придбати Mondelēz, Грей відповідає, що вони мають бути достатньо великими, щоб безперешкодно влитися у поточний бізнес. Також стартапи мають демонструвати темпи зростання, які “набагато перевищують” середні для Mondelēz. При цьому щорічно вони мають генерувати сотні мільйонів доларів продажів.
З часом SnackFutures планує інвестувати приблизно в 1% угод, які розглядає
Нагадаємо, раніше один із підрозділів Mondelēz витратив два роки на створення веганського шоколаду на основі мигдальної пасти і нарешті склав ціну ролинним ласощам.