Рослинна котлета готується з італійської трюфельної олії та тріо грибів – лев’яча грива, портобелло (великі шампіньони, які досягають 15 см в діаметрі) і шиітаке.
Для значного покращення смаку та поживності, Big Mountain додала у грибну суміш продукт під назвою “рубінове пюре”, яке по суті є відходами виноробства. Його поставляє для компанії канадська Crush Dynamics, відома у сегменті екологічних харчових технологій.
Компанія бере виноградну шкірку, насіння та осад (залишки дріжджів), які викидаються у процесі виноробства, і виготовляє міжфункціональний інгредієнт
«Багато рослинних брендів шукають складні солоні смаки та ароматизатори умамі, але їм важко знайти інгредієнт, який забезпечує цей смаковий профіль зі зручною для споживача чистою етикеткою та схваленням регуляторів у широких географічних регіонах», — говорить Шон Річмонд, віцепрезидент із продажу в Crush Dynamics.
Іншим ключовим складником рослинного гамбургера стали гриби левова грива, які все більше привертають увагу споживачів через позитивний вплив на здоров’я мозку.
За даними Innova Market Insights, за останні п’ять років сегмент грибів левова грива зростав більш ніж на 100% щороку.
Нагадаємо, раніше для людей, що шукають додаткової енергії, фіни створили каву з грибами, а коктейль з левовою гривою та травами знижує стрес та навіть вагу.
Джерела: Big Mountain Foods, Nutrition Insight