Після складнощів в логістиці, викликаних воєнним станом в країні, в цьому році HD-group відновила співпрацю з партнерами із Ізраїлю та виконала індивідуальне замовлення до єврейського нового року – Рош ха-Шана, говорить Сергій Смірнов, керівник експортних продажів HD-group.
Також пряник поставлятимуть до релігійних громад України
У компанії говорять, що продукт відповідає високим нормам кошерності.
«Виробництво потребує особливих вимог до сировини та супроводжується відповідними ритуалами, що передбачено культурою, способом життя та вірою єврейського народу. Наприклад, обов’язковою є молитва та запуск печей рабином», – каже Сергій Смірнов.
За його словами, таким чином компанія проявляє максимальну гнучкість у відносинах за своїми партнерами та забезпечує специфічні потреби, що стоять поза існуючими технологіями та стандартами.
Нагадаємо, HD Group – експерт в хлібобулочній галузі України. До війни на власних семи підприємствах компанія щорічно виробляла близько 180 тис. тонн хлібобулочних і кондитерських виробів.
Особливий фокус компанія спрямовує на інновації та розбудову прибуткового foodtech в Україні. На думку Бориса Шестопалова, акціонера HD Group, це можливо завдяки об’єднанню та кластеризації для забезпечення масштабів виробництва, спільного виходу на зовнішні ринки й розширення географії.
Попри війну, такий індустріальний foodtech парк HD Group створила у Вінниці. З минулого року там зосереджений перший промисловий кластер для харчової галузі VOLIA. Парк має стати справжнім інкубатором для проєктів у галузі foodtech.