Лідери ринку виростили в лабораторії корм для котів, який робить їх розумнішими

Канадський виробник культивованого м’яса Cult Food Science у співпраці з сінгапурським виробником культивованих морепродуктів Umami Bioworks створили бренд інноваційних кормів для домашніх тварин Marina Cat.

У новому кормі виробники поєднали культивований червоний морський люціан (розробка Umami) і запатентований культивований інгредієнт Bmmune від Cult, який є сумішшю харчових дріжджів і ферментованих інгредієнтів.

Umami Bioworks (раніше відомий як Umami Meats) є лідером у сегменті культивованих морепродуктів. Компанія уже дебютувала культивованими рибними фрикадельками та котлетами і філе морського окуня.

Cult Food Science також є свого роду піонером ринку харчових технологій, у інвестпортфелі якої знаходяться Eat Just та MeliBio. В Umami канадська компанія інвестувала задля того, щоб досягти зниження витрат на ринку культивованих морепродуктів. 

Їх спільна розробка Marina Cat являє собою високобілковий та низькокалорійний корм для котів, сворений на основі культивованих морепродуктів. Розробники називають це «першим у своєму роді ласощами, які сприяють когнітивній функції кота завдяки високому вмісту жирних кислот омега 3, 6 і 9».

Продукт стане широко доступним у 2024 році

«Моє бачення майбутнього полягає в тому, що нам більше не доведеться забивати інших тварин, щоб прогодувати наших котів», – сказав Джошуа Ерретт, віце-президент Cult. 

До слова, ринок кормів для домашніх тварин оцінюється в $144 млрд. Очікується, що він щорічно зростатиме на 5,3% до 2028 р. 

Корми із культивованої сировини на сьогодні є дуже нішевим сегментом, хоча і перспективним. Дослідження говорять, що якби котів та собак виділити в окрему групу, то вони б стали п’ятою “нацією” у світі за рівнем споживання м’яса. 

Нагадаємо, раніше корму для тварин зібрав мільйони, щоб вирощувати м’ясо у лабораторії. У проєкт клалися навіть знаменитості.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Аграрний гігант, зірки Болівуду та найбільший у світі виробник котлет взялися перевинайти м’ясо

Такі результати дослідження, оприлюдненого компанією ADM у свіжому звіті щодо тенденцій, які формуватимуть ринок альтернативного білку у 2022 році. Загалом...

Іспанці створили енергетик із священного дерева індіанців

Ключовий інгредієнт напою – листя йерба мате, яке природним чином містить кофеїн і вивільняє набагато більш плавну та тривалу...

Фермери створили молоко для покращення розуму

Молоко містить стандартних 12 основних поживних речовин, як і інша лінійка продуктів Organic Valley. Щоб зробити його більш корисним,...

13 українських сирів визнані найкращими у світі: з бюряком, кавою та митою скоринкою

Цього року на міжнародному конкурсі, який завершився 28 жовтня, було заявлено 4502 сири із 43 країн світу. Українські смаки...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив...

Безалкогольний ноотропний напій створили для тих, хто хоче відмовитися від випивки

Напій з хмелю, газованої води та інгредієнтів, що покращують...

Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку...

Геніальність чи злочин проти їжі: споживачі реагують на запуск питного майонезу

Незвичайний продукт, запущений мережею зручних магазинів Lawson, вже здобув...

Вибір редактора
В продовження теми