Харчовий гігант тестує робот-автомат, який готує піцу за три хвилини

Компанія Nestlé тестує роботи-кіоски для приготування гарячої піци DiGiorno з тонким тістом у гуртожитках коледжів та аеропортах. Харчовий гігант реалізує проєкт спільно з великою швейцарською компанією CPG, яка розробила автоматизованого робота.

Таким чином найбільша у світі харчова компанія прагне вивести свій бренд піци «за межі морозильної камери».

Кіоск, схожий на автомат для прокату DVD-дисків Redbox, пропонує замовити піцу з сиром або пепероні за $9. Замовлення автомат віддає через отвір.

Після замовлення піца готова до споживання за три хвилини

У квітні Nestlé уже запустила такий пілотний кіоск у Walmart у Колорадо. Через три місяці представила другий на заводі компанії в Огайо, де вона розробляє заморожені продукти.

«Початкові результати – обнадійливі. Є безліч можливих застосувань, куди ця концепція в технологіях може бути використана в майбутньому», – говорить Адам Грейвз, президент відділу піци та закусок Nestlé USA.

Nestlé повідомила, що зі 100 опитаних клієнтів, які купували піцу в кіоску, 95% назвали хорошим співвідношенням ціни та якості, а 92% готові купувати і іншу піцу. 

Зараз Nestlé вирішує, як розгортати програму далі, з якими темпами це робити, і де будуть розташовані кіоски. Ймовірно, роботи-автомати з’являтимуться в студентських містечках та гуртожитках, магазинах товарів для дому та аеропортах. 

Швидкість запуску нових кіосків визначається кількома факторами, включаючи здатність Nestlé поповнювати автомати, попит на піцу та потребу в обслуговуванні технології. 

Компанія також уважно стежить за якістю піци, щоб переконатися, що вона відповідає очікуванням споживачів.

Нагадаємо, раніше Barsys, компанія, яка протягом останніх п’яти років створює прилади для дому, розробила робота-бармена, який окрім своєї елегантності відрізняється інноваціями та функціональністю.

Джерела: Nestlé, Fooddive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британці шукають інвестиції для виробництва роботів, які заварюють та роздають каву

LoveCaf створив прототип першої роботизованої кавомашини, замовлення для якої можна робити з мобільного телефону, а забрати напій — біля...

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати та каталогізувати раніше невідомі сполуки, які можуть мати користь для...

Компанія-виробник рослинного м’яса, яку підтримує Гейтс, готується до IPO за $7 млрд

Таке повідомлення з’явилися після того, як засновник і генеральний директор харчової технології з Кремнієвої долини Пет Браун чітко заявив...

Алкоголь, протеїн та гриби, які паралізують комах — на ринку з’явився еволюційний сік майбутнього

Еволюційний алкогольний сік Build містить біоідентичний яєчний білок The Every Company EVERY ProteinTM, виготовлений за допомогою технології точного бродіння. EVERY...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Моцарелла, мюнстер та крабл — за допомогою мікробів створили сир для веганів

Очолила спільноту шеф-кухар Марго Річчо, котра мотивувалась власною алергією...

В Ізраїлі створили секретний інгредієнт, який покращить веганське м’ясо та яйця

Для цього розташований у Тель-Авіві стартап використав ферментацію та...

Вибір редактора
В продовження теми