Таким чином найбільша у світі харчова компанія прагне вивести свій бренд піци «за межі морозильної камери».
Кіоск, схожий на автомат для прокату DVD-дисків Redbox, пропонує замовити піцу з сиром або пепероні за $9. Замовлення автомат віддає через отвір.
Після замовлення піца готова до споживання за три хвилини
У квітні Nestlé уже запустила такий пілотний кіоск у Walmart у Колорадо. Через три місяці представила другий на заводі компанії в Огайо, де вона розробляє заморожені продукти.
«Початкові результати – обнадійливі. Є безліч можливих застосувань, куди ця концепція в технологіях може бути використана в майбутньому», – говорить Адам Грейвз, президент відділу піци та закусок Nestlé USA.
Nestlé повідомила, що зі 100 опитаних клієнтів, які купували піцу в кіоску, 95% назвали хорошим співвідношенням ціни та якості, а 92% готові купувати і іншу піцу.
Зараз Nestlé вирішує, як розгортати програму далі, з якими темпами це робити, і де будуть розташовані кіоски. Ймовірно, роботи-автомати з’являтимуться в студентських містечках та гуртожитках, магазинах товарів для дому та аеропортах.
Швидкість запуску нових кіосків визначається кількома факторами, включаючи здатність Nestlé поповнювати автомати, попит на піцу та потребу в обслуговуванні технології.
Компанія також уважно стежить за якістю піци, щоб переконатися, що вона відповідає очікуванням споживачів.
Нагадаємо, раніше Barsys, компанія, яка протягом останніх п’яти років створює прилади для дому, розробила робота-бармена, який окрім своєї елегантності відрізняється інноваціями та функціональністю.