Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у “рослинній революції” є Burger King. Проте всі п’ять основних мереж роблять кроки у заданому напрямку.
Аналітики називають ринок рослинних альтернатив дуже перспективним сегментом для зростання.
У 2022 р. продажі одних лише замінників м’яса склали $7,9 млрд. Очікується, що до 2025-го ця цифра сягне $15,7 млрд.
Звіт також показує, що глобальний сектор харчових продуктів рослинного походження, який включає альтернативні молочні продукти, замінники яєць та інші продукти, оцінювався в $40,21 млрд в 2021 році. За прогнозами, він сягне $78,95 млрд до 2028 року.
На сьогодні ProVeg називає представлення рослинних позицій в меню все ще недостатнім.
Компанія проаналізувала онлайн-пропозиції закладів у Бельгії, Чехії, Німеччині, Нідерландах, Польщі, Південній Африці, Іспанії, Великобританії та США. Виявилося, що лише половина містить принаймні один рослинний варіант. А із 1473 основних страв, перерахованих у всіх меню, лише 85 були рослинними.
У рейтингу тих, хто має найбільше рослинних пропозицій, лідером виявився Burger King. Мережа пропонує 30 рослинних основних страв з 307 у всіх дев’яти країнах. Компанія також пообіцяла до 2030 року зробити своє меню на 50% рослинним та уже поклала рослинні котлети у сендвічі.
Другий найкращий результат показав Subway. За ним ідуть McDonald’s, Pizza Hut і KFC.