Компанії-гіганти стимулюють революцію рослинного м’яса: за три роки ринок подвоїться

П’ять гігантів ринку фастфуду – McDonald's, KFC, Burger King, Subway і Domino's Pizza – спрямовують все більше зусиль на розширення асортименту рослинних продуктів.

Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у “рослинній революції” є Burger King. Проте всі п’ять основних мереж роблять кроки у заданому напрямку.

Аналітики називають ринок рослинних альтернатив дуже перспективним сегментом для зростання.

У 2022 р. продажі одних лише замінників м’яса склали $7,9 млрд. Очікується, що до 2025-го ця цифра сягне $15,7 млрд.

Звіт також показує, що глобальний сектор харчових продуктів рослинного походження, який включає альтернативні молочні продукти, замінники яєць та інші продукти, оцінювався в $40,21 млрд в 2021 році. За прогнозами, він сягне $78,95 млрд до 2028 року.

На сьогодні ProVeg називає представлення рослинних позицій в меню все ще недостатнім.

Компанія проаналізувала онлайн-пропозиції закладів у Бельгії, Чехії, Німеччині, Нідерландах, Польщі, Південній Африці, Іспанії, Великобританії та США. Виявилося, що лише половина містить принаймні один рослинний варіант. А із 1473 основних страв, перерахованих у всіх меню, лише 85 були рослинними.

У рейтингу тих, хто має найбільше рослинних пропозицій, лідером виявився Burger King. Мережа пропонує 30 рослинних основних страв з 307 у всіх дев’яти країнах. Компанія також пообіцяла до 2030 року зробити своє меню на 50% рослинним та уже поклала рослинні котлети у сендвічі.

Другий найкращий результат показав Subway. За ним ідуть McDonald’s, Pizza Hut і KFC.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд створив джин, від якого немає похмілля

Spicer – один із перших українських брендів, що створює алкогольні напої на власному спирті, і єдиний, що використовує для...

Відомий з Середньовіччя суперфуд знижує ризик смерті від деменції. Дослідження

Оливкова олія вже давно вважається прикладом «супер-їжі», яка може допомогти довше прожити, якщо її споживати як частину здорового харчування. Зараз...

Ринок foodtech у 2020 році: 331 угоди на $8,6 млрд

6 місце: розробник біотехнологій Manus Bio — $ 340 млнManus Bio  — американський розробник передової технології ферментації, призначеної для...

Вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини

Отримані кільця кальмара вирізняються своїм вмістом білка. Їх можна смажити та споживати як справжні. Концепція з’явилася на тлі надмірного вилову...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Преміум-бренд створив активовану воду, що посилює смак їжі у 10 разів

Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує...

Фінські вчені створили яєчний білок з грибів, якими залатують тріщини в бетоні

Фінський Центр технологічних досліджень VTT спільно з вченими Future...

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для...

Вибір редактора
В продовження теми