Компанії-гіганти стимулюють революцію рослинного м’яса: за три роки ринок подвоїться

П’ять гігантів ринку фастфуду – McDonald's, KFC, Burger King, Subway і Domino's Pizza – спрямовують все більше зусиль на розширення асортименту рослинних продуктів.

Згідно зі свіжим звіту ProVeg International, явним лідером у “рослинній революції” є Burger King. Проте всі п’ять основних мереж роблять кроки у заданому напрямку.

Аналітики називають ринок рослинних альтернатив дуже перспективним сегментом для зростання.

У 2022 р. продажі одних лише замінників м’яса склали $7,9 млрд. Очікується, що до 2025-го ця цифра сягне $15,7 млрд.

Звіт також показує, що глобальний сектор харчових продуктів рослинного походження, який включає альтернативні молочні продукти, замінники яєць та інші продукти, оцінювався в $40,21 млрд в 2021 році. За прогнозами, він сягне $78,95 млрд до 2028 року.

На сьогодні ProVeg називає представлення рослинних позицій в меню все ще недостатнім.

Компанія проаналізувала онлайн-пропозиції закладів у Бельгії, Чехії, Німеччині, Нідерландах, Польщі, Південній Африці, Іспанії, Великобританії та США. Виявилося, що лише половина містить принаймні один рослинний варіант. А із 1473 основних страв, перерахованих у всіх меню, лише 85 були рослинними.

У рейтингу тих, хто має найбільше рослинних пропозицій, лідером виявився Burger King. Мережа пропонує 30 рослинних основних страв з 307 у всіх дев’яти країнах. Компанія також пообіцяла до 2030 року зробити своє меню на 50% рослинним та уже поклала рослинні котлети у сендвічі.

Другий найкращий результат показав Subway. За ним ідуть McDonald’s, Pizza Hut і KFC.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Корейський енергетик з пюре банану здобув прихильників серед американських зірок кіно

Banano Energy Drink виготовляється зі 100% бананового пюре з активним інгредієнтом куркуміном, відомим своїми протизапальними та антиоксидантними властивостями.Концепція Banano...

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині, Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Австралії, Австрії, Швейцарії, Канаді, Новій Зеландії, Швеції,...

«Ковбойський» стартап хоче повторити процес поїдання коровою трави за допомогою мікробів та перевинайти сир

Засновники стартапу — підприємці Яап Кортевег і Ніко Коффеман. Вони звернули увагу на сегмент веганського молока після того, як...

Вчені виростили у лабораторії справжні шматки сала на каркасах із жита

Ключовим елементом розробки стали каркаси з білка секаліну, який видобувається з жита. Ці каркаси мають високу пористість (85–90%), повністю з’єднані...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Компанія Nestlé запускає виробництво рослинного м’яса в Китаї

Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в...

Вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини

Отримані кільця кальмара вирізняються своїм вмістом білка. Їх можна...

Інновації в харчовій промисловості: здобутки та перспективи майбутнього

Новий сорт гороху з високим вмістом білка, морозиво, вирощене...

Виробник курячих нагетсів з гороху залучив $50 млн, щоб потроїти свою команду

Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61...

Візитівка столиці. Виробник «Київського Сухого Варення» розробив нові продукти — з буряку та гарбузів

Як розповів newfood.ua Ярослав Семенець, який заснував крафтове виробництво...

Вибір редактора
В продовження теми