Розробка Seed to Surf базується на дослідженні вподобань споживачів. У компанії говорять, що 71% людей готові платити більше за натуральні бренди та ті, що орієнтовані на чисту етикетку, тобто продукти з коротким списком стійких інгредієнтів зрозумілого походження.
Майже половина (46%) заплатили б на 20-30% більше за такі продукти
Seed to Sturf створює замінники морепродуктів із цільних овочів. Наприклад, рослинний замінник краба компанія виготовляє з грибів енокі, а копчений сигу – з кореня чистотілу.
Мета Seed to Sturf – «прославити овочі такими, якими вони є».
Щоб наблизити смак овочевих морепродуктів до справжніх, стартап залучився підтримкою вчених-технологів. Зокрема, вони запропонували готувати овочі для переробки на морепродукти за допомогою тепла та тиску. Це допомагає продовжити термін зберігання кінцевого продукту.
Альтернативні морепродукти містять максимум 6 інгредієнтів
Овочі поєднують з соняшниковою олією, морською сіллю, морськими водоростями (комбу та ламінарією) та натуральними ароматизаторами, а також коренем чистотілу. Продукти не містять глютену чи алергенів, що є великою перевагою для альтернативи традиційному м’ясу.
Нагадаємо, у Сингапурі готуються до продажу перші морепродукти, вирощені в лабораторії, а швейцарський роздрібний гігант взяв на тест-драйв морепродукти, створені мікробами.
Джерела: Seed to Surf, The Green Queen