На виробництво сухпайків, печива та масла можна отримати 400 тис. грн гранту

Програма EU4Business за фінансування ЄС та уряду Німеччини підтримає 50 малих підприємств, які постраждали від повномасштабного вторгнення та готові розвивати бізнес у сфері постачання товарів першої необхідності, до чого зазвичай входять аптечки, сухпайки, одяг та продукти харчування.

У межах проєкту українські виробники зможуть отримати грант до 10 000 євро (приблизно 400 тис. грн). 

Взяти участь у грантовій програмі можуть підприємства, зареєстровані в до 31 грудня 2019 року на території України, що є підконтрольною уряду України. Також заявку на грант можуть подати суб’єкти господарювання, які тимчасово перемістилися з території адміністративно-територіальних одиниць або постраждали внаслідок бойових дій, мають можливість на момент подання заявки підтвердити збитки, яких вони зазнали, та продовжують провадити господарську діяльність.

EU4Business встановлює ще кілька критеріїв: у компанії має бути працевлвштовано від 11 до 49 працівників. Її власником повинен бути громадянин України, а річний дохід не має перевищувати 10 млн євро. З рештою вимог можна ознайомитися тут

Пріоритет при оцінці грантових заявок надаватиметься компаніям, що займаються виробництвом життєво необхідних товарів та послуг для громадян України чи провадять діяльність із наведеного переліку як то виготовлення печива, м’яса, консервів, дитячого харчування, соків, виготовлення масла та сиру тощо.

Відбір кандидатів триватиме до 25 серпня 2023 року. Подати заявку на отримання гранту можна на порталі Дія

Нагадаємо, мікробізнес також може отримати гранти у розмірі 4000 євро.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

І риба, і м’ясо: учені з Флориди «законсервували» лосось цибулинням

Група вчених на чолі з Сенемом Гюнером досліджували можливості подовження терміну зберігання лосося.На відміну від класичних способів збільшення терміну...

Розумна кавомашина розрізняє 900 видів кави та сама замовляє капсули для приготування

BrewID — це абсолютно нова технологічна платформа, розроблена для підтримки низки функцій.Відтепер нова кавоварка може ідентифікувати конкретну марку капсул...

На українському ринку з’явилося рослинне м’ясо вітчизнянного виробництва

Продукт пропонується у вигляді фаршу, який за смаком майже нічим не відрізняється від справжнього.Основою фаршу став багатий на рослинні...

Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів, наприклад з апельсинів, від яких відмовилися супермаркети, оскільки вони не...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Рослинне морозиво б’є рекорди — пандемія та параноя підштовхують попит

Категорія морозива традиційно характеризується ​​поблажливістю з боку споживачів. Тим...

Фіни нагодують місію на Марс їжею, створеною з повітря

Solar Foods виробляє мікробний білок, використовуючи лише водень, СО2...

Kraft Heinz створила морозиво зі смаком макаронів та сиру

Обмежений тираж десерту Kraft Macaroni & Cheese містить в...

Вулканічне м’ясо, лабораторна курятина та штучні яйця — 10 foodtech-проєктів, у які інвестували мільярди у 2021 році

Щонайменше 13 раундів залучення інвестицій принесли гравцям фудсегменту від...

Замовлення веганської їжі зросли удвічі, а на Різдво кожен п’ятий не їстиме м’яса

Особливо помітний стрибок спостерігався після Всесвітнього місяця веганів у...

Вибір редактора
В продовження теми