За дослідженням ResearchAndMarkets, ринок веганського вершкового масла очікує значний підйом протягом 2023-2030 рр. Продукт стане більш доступним у супермаркетах і магазинах здорової їжі.
Тiльки у 2023 роцi ринок веганського масла зросте з $2,42 до $2,58 млрд
Середній темп приросту сегменту у наступні роки триматиметься на рівні понад 6%.
Аналітики акцентують, що найчастіше веганське масло виготовляється з таких інгредієнтів, як кокосова олія, оливкова олія та інші рослинні жири. Але з’являються й інші технології. Наприклад, голландський стартап Willicroft, відомий своїми рослинними сирами, недавно дебютував із маслом із ферментованих соєвих бобів. Інноваційний продукт з’явиться в продажу уже наступного місяця.
Споживачі обирають замінники традиційного вершкового масла, оскільки ті не містять трансжирів і часто збагачені основними вітамінами та мінералами.
Окрім цього, на розвиток ринку веганського масла впливає зростання темпів наукових досліджень та покращення смаку.
Одними із найбільших гравців ринку ResearchAndMarkets називає Miyoko та Conagra Brands. Miyoko – це компанія, яка створила замінник вершкового масла з рослинного молока (наприклад, молока із кеш’ю або вівсяного), збиваючи його за традиційною технологію переробки коров’ячого молока.
Натомість Conagra Brands створює замінник вершкового масла із суміші соєвої, бавовняної та пальмової олії, додаючи натуральні та штучні ароматизатори.
Джерела: ResearchAndMarkets, Miyoko, Conagra Brands, GlobeNewswire