За наступні сім років ринок веганського масла виросте до $3 млрд. Дослідження

Ринок веганського масла – швидко зростаючий сегмент індустрії здорового та спортивного харчування, який стимулюється збільшенням попиту на рослинні альтернативи традиційному вершковому маслу.

За дослідженням ResearchAndMarkets, ринок веганського вершкового масла очікує значний підйом протягом 2023-2030 рр. Продукт стане більш доступним у супермаркетах і магазинах здорової їжі.

Тiльки у 2023 роцi ринок веганського масла зросте з $2,42 до $2,58 млрд

Середній темп приросту сегменту у наступні роки триматиметься на рівні понад 6%.

Аналітики акцентують, що найчастіше веганське масло виготовляється з таких інгредієнтів, як кокосова олія, оливкова олія та інші рослинні жири. Але з’являються й інші технології. Наприклад, голландський стартап Willicroft, відомий своїми рослинними сирами, недавно дебютував із маслом із ферментованих соєвих бобів. Інноваційний продукт з’явиться в продажу уже наступного місяця. 

Споживачі обирають замінники традиційного вершкового масла, оскільки ті не містять трансжирів і часто збагачені основними вітамінами та мінералами.

Окрім цього, на розвиток ринку веганського масла впливає зростання темпів наукових досліджень та покращення смаку.

Одними із найбільших гравців ринку ResearchAndMarkets називає Miyoko та Conagra Brands. Miyoko – це компанія, яка створила замінник вершкового масла з рослинного молока (наприклад, молока із кеш’ю або вівсяного), збиваючи його за традиційною технологію переробки коров’ячого молока. 

Натомість Conagra Brands створює замінник вершкового масла із суміші соєвої, бавовняної та пальмової олії, додаючи натуральні та штучні ароматизатори.

Джерела: ResearchAndMarkets, Miyoko, Conagra Brands, GlobeNewswire 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Одна “безсмертна” лінія клітин корови дасть трильйони тонн м’яса

Розробка дозволить масово виробляти етичні м’ясні продукти та прокладе шлях до масової комерціалізації, допомагаючи інноваторам подолати проблеми масштабованості та...

А інструкція є? IKEA у Канаді випустила книгу рецептів страв із залишків їжі

IKEA Канада випустила нову кулінарну книгу IKEA ScrapsBook. Це спільний проект із 10 північноамериканськими кухарями, що представляють унікальні рецепти,...

Румунська кінорежисерка збирає на Kickstarter інвестиції на чай із кукурудзи

Науковець-активіст, етнолог і кінорежисер із Румунії Вікторія Балтаг запустила кампанію на Kickstarter по збору інвестицій на виробництво чаю із...

Власник АВК про те, чому кондитерська компанія взялася за випуск рослинного м’яса

Компанія «АВК», один із трьох найбільших кондитерських брендів України, недавно відкрила для себе нову нішу, запустивши на ринок рослинне...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

Може вас зацікавити

Найбільший виробник культивованої риби в Європі запустив перший пілотний завод

Новий об’єкт має площу 2000 кв. м, призначену для...

Тунець, який ніколи не плавав. Американці скоро спробують рибу з пробірки

Компанія BlueNalu Inc. зібрала $60 млн для запуску стартапу...

Вибір редактора
В продовження теми