Технологи за допомогою мікробного бродіння відтворили смак фіалки та драконового фрукта

Компанія Sensegen створила лінійку екзотичних ароматизаторів на біологічній основі використавши «силу точного бродіння».

Sensegen отримала шість «справжніх фруктових» смаків для харчових продуктів і напоїв, говорить Наташа Д’Соузо, віцепрезидент зі смаків і досвіду споживачів у Sensegen.

За її словами, компанія вирішила попрацювати над інновацією після того, як з’ясувала, що серед споживачів та ресторанів є все більше попиту на екзотичні та натуральні смаки. Для цього Sensegen провела дослідження серед 1500 респондентів. 

Наташа Д’Соузо, віце-президент зі смаків і досвіду споживачів у Sensegen

Біологічні ароматизатори Exotic Flavors маркуються як натуральні. Вони створені шляхом біоконверсії (мікробного бродіння), що забезпечує високу якість та автентичність.

Асортимент включає гуаву, папайю, лічі, юзу, драконів фрукт і фіалку

Екзотичний та квітковий аромати можна використовувати у кондитерських та хлібобулочних виробах, алкогольних напоях.

Драконів фрукт

Щоб продемонструвати розробку, Sensegen під час виставки IFT FIRST у Чикаго (США) пропонувала спробувати трюфелі з темного шоколаду, приправлені лічі і натуральним ароматом фіалки; освіжаючий напій зі смаком папая; газовану воду зі смаком фрукта дракона; чай із льодом зі смаком юзу та енергетичний сельтер із гуави (версія з повним та зниженим вмістом цукру).

Дегустатори особливо виділили смак фіалки – як найбільш екзотичний із представлених.

Нагадаємо, раніше дослідники розробили натуральний аромат лісової суниці, використовуючи гриби та відходи з виробництва соку чорної смородини.

Джерела: Sensegen, Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Шведський стартап, в який вклався засновник SoundCloud, створив веганську фету та залучив мільйони

Раунд очолили існуючі інвестори Astanor Ventures та Northzone. Стартап заручився підтримкою нових інвесторів — Gullspång Re: food, Eurazeo, Norrsken...

Швейцарці розробили технологію, що імітує мармуровість у рослинному м’ясі

Нова запатентована технологія PrimeLock+ імітує клітини тваринного жиру таким чином, що рослинне м'ясо за смаком та текстурою максимально схоже...

А інструкція є? IKEA у Канаді випустила книгу рецептів страв із залишків їжі

IKEA Канада випустила нову кулінарну книгу IKEA ScrapsBook. Це спільний проект із 10 північноамериканськими кухарями, що представляють унікальні рецепти,...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Фіни готові навчити півтори сотні компаній дешево вирощувати лабораторне м’ясо

Технологію розробили Пекка Катаяісто з Інституту наук про життя...

Nestlé модернізує центр, де експерти дегустуватимуть інноваційну їжу для Азії

R&D-центр в Сінгапурі має стратегічне значення для компанії. Саме...

Стартап створив перший ростер, який обсмажує каву радіохвилями

Кошти підуть на комерціалізацію розробки на ринку Північної Америки. CoffeeTech...

Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд...

Стартап випускає блакитні напої з водоростями, якими харчуються астронавти

Напій, який випускається в бляшанках, багатий антиоксидантами та має...

Вибір редактора
В продовження теми