Sensegen отримала шість «справжніх фруктових» смаків для харчових продуктів і напоїв, говорить Наташа Д’Соузо, віцепрезидент зі смаків і досвіду споживачів у Sensegen.
За її словами, компанія вирішила попрацювати над інновацією після того, як з’ясувала, що серед споживачів та ресторанів є все більше попиту на екзотичні та натуральні смаки. Для цього Sensegen провела дослідження серед 1500 респондентів.
Біологічні ароматизатори Exotic Flavors маркуються як натуральні. Вони створені шляхом біоконверсії (мікробного бродіння), що забезпечує високу якість та автентичність.
Асортимент включає гуаву, папайю, лічі, юзу, драконів фрукт і фіалку
Екзотичний та квітковий аромати можна використовувати у кондитерських та хлібобулочних виробах, алкогольних напоях.
Щоб продемонструвати розробку, Sensegen під час виставки IFT FIRST у Чикаго (США) пропонувала спробувати трюфелі з темного шоколаду, приправлені лічі і натуральним ароматом фіалки; освіжаючий напій зі смаком папая; газовану воду зі смаком фрукта дракона; чай із льодом зі смаком юзу та енергетичний сельтер із гуави (версія з повним та зниженим вмістом цукру).
Дегустатори особливо виділили смак фіалки – як найбільш екзотичний із представлених.
Нагадаємо, раніше дослідники розробили натуральний аромат лісової суниці, використовуючи гриби та відходи з виробництва соку чорної смородини.
Джерела: Sensegen, Food Ingredients First