Голландський стартап отримав $35 млн на пельмені з лабораторної свинини

Голландський стартап Meatable залучив $35 млн для збільшення виробництва та прискорення комерційного запуску своєї культивованої свинини.

spot_img

Загальна сума фінансування компанії сягнула $95 млн

Оголошення з’явилося через місяць після того, як Meatable спільно з Mosa Meat, HollandBIO та урядом Нідерландів створила «кодекс практики», що дозолив проводити відкриті дегустації культивованого м’яса в країні.

Meatable використає нове фінансування для масштабування своїх процесів і прискорення комерційного запуску культивованої свинини. 

Розробник говорить, що масштабування та оптимізація виробничих процесів допоможуть культивованому м’ясу стати економічно конкурентоспроможним.

З жовтня 2022 року Meatable почала співпрацю з Сінгапуром для виведення інноваційної їжі на ринок країни. У травні в місті-державі була проведена перша дегустація.

Очікується, що свинячі сосиски та пельмені Meatable будуть продаватися у роздрібних магазинах та ресторанах Сінгапуру у 2024 році.

Наступним ринком для Meatable буде США, говорить Крійн де Нуд, співзасновник і генеральний директор компанії.

«Щоб отримати схвалення регуляторних органів у США, ми працюємо з відповідними американськими експертами та органами влади, включаючи Управління з контролю за продуктами й ліками США та Міністерство сільського господарства США», — сказав де Норд. 

Для виробництва культивованої свинини Meatable використовує запатентовану технологію під назвою Opti-ox, уникаючи потреби у фетальній бичачій сироватці (FBS). 

Щоб створити культивоване м’ясо, Meatable спочатку виділяє одну клітину, нешкідливо взяту у тварини, а потім її нескінченно розмножує. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Французький аграрний гігант розробив інноваційне борошно з підвищеним вмістом клітковини

Згідно даних компанії, їхнє борошно містить резистентний крохмаль та  в десять разів більше клітковини, ніж існуюче на ринку.За результатами...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Рослинну їжу перепаковують з пластику та маркують QR-кодами замість етикеток

Чому, пропонуючи більш екологічну альтернативу їжі, виробники настільки ж не піклуються про упаковку? Розалія Розалінова, старший менеджер з маркетингу...

Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього світу, які пропонують власну альтернативу тунцю. Зокрема, це Fish Peas,...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Тренди ринку здорового харчування: новинки, тенденції правильного харчування у 2022 році

Сьогодні тренд на здорове харчування перестає бути просто захопленням,...

Цукерки із бутонів квітів – українки створюють унікальні веганські солодощі

GoodMood Food – це авторські десерти без інгредієнтів тваринного...

Вибір редактора
В продовження теми