За десять років існування ринку лабораторного м’яса на ньому з’явилося 150 гравців

Цієї суботи виповнюється десять років з моменту дебюту першого гамбургера з м’яса, вирощеного на клітинних культиваціях нідерландським стартапом Mosa Meat.

За цей час Mosa Meat розпочала будівництво гігантського заводу промислового виробництва поблизу пілотного заводу у Маастрихті, а дві країни – Сінгапур та США – дозволили продавати вирощене альтернативним способом м’ясо на своєму ринку.

За даними Good Food Institute (GFI) у світі над розробкою клітинного м’яса працює 150 компаній, близько 50 з них – розташовані у Європі. Лідерами ринку є GOOD Meat і UPSIDE Foods, які зуміли комерціалізувати свій продукт та вийти на ринок.

Таймлайн розвитку культивованого м’яса

«Зараз у галузі домінують стартапи, які є рушійною силою інновацій, але в міру того, як цей сектор розвивається, ми очікуємо збільшення кількості партнерств між стартапами та великими гравцями харчової промисловості. Наприклад, ми бачимо, як Aleph Farms співпрацює з Migros, щоб отримати дозвіл регуляторів у Швейцарії», – говорить Карлотта Лукас, старший менеджер із корпоративних залучень міжнародної некомерційної організації GFI.

На її погляд, різноманітність компаній сигналізує про “здоровий” розвиток ринку. При цьому досягти демократизації інноваційного продукту допоможуть зусилля держав та державні інвестиції.

Дослідження GFI виявило, що культивоване м’ясо, вироблене з використанням відновлюваної енергії, може зменшити викиди СО2 до 92%, зменшити забруднення повітря до 94% і використовувати до 90% менше землі порівняно з вирощуванням корів на м’ясо.

До того ж за 10 років розвитку галузі суттєво скоротилася собівартість отримання альтернативного м’яса. Виготовлення першого гамбургера обійшлося у 250 тис. євро, зараз шашлик з культивованої курки коштує в Сінгапурі $14.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці готують унікальні чіпси — з ананасів, ківі, буряку, апельсинів, полуниць, кокосів, груш та гарбузів

Засновник бренду Олександр Янов говорить, що ідея створення hi Snack виникла завдяки його дітям, яким особливо подобалися висушені апельсинові...

Корейці вперше в світі виростили у лабораторії японську креветку

Південнокорейська компанія CellMEAT успішно культивувала прототип креветок токто — одні з найбільших в Японії.Креветки були створені з використанням нещодавно...

Молекулярний білок вперше сертифікували як не ГМО. Піде на спортивне харчування

MicelPure — це міцелярний ізолят казеїну. Він містить 86% природного білка та багато кальцію, ідеально підходить для спортивного харчування...

Український бренд досипав у йогурти попкорну та готується до експорту в ЄС

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн. Так зʼявився Білий йогурт з попкорном”, – діляться у компанії.Білий...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Стейк замість герані. У 2050 році вирощування клітинного м’яса вдома стане нормою

Окремі компанії, як то Shojin DIY Meat Community, взагалі...

Готовність №1. ТОП-3 нових трендів на ринку їжі від Наталії Шмігельскої

Україна активно долучається до глобальних трендів, і вже зараз...

Штучний інтелект подовжив термін зберігання свіжих салатів на третину

«Techno Fresh Hadano — це перша фабрика з переробки...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск...

Ізраїльський виробник інвестував мільйони у виробництво жуйок з пребіотиками із фруктів та овочів

Будівництво об’єкта площею 11 тис. квадратних метрів вже розпочато....

Вибір редактора
В продовження теми